رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
  • کد خبر : ۱۳۳۵۴
  • چاپ خبر : مهلت فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت

مهلت فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت

به گزارش آفتاب بافق؛ معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: فرهنگیان استان یزد از 95/3/22 لغایت 95/4/20 فرصت دارند با مراجعه به نشانی www.profile.medu.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. علی دهقان بهاء آبادی گفت: تک کارت به عنوان کارت شناسایی کارکنان آموزش و پرورش محسوب می […]

به گزارش آفتاب بافق؛ معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: فرهنگیان استان یزد از 95/3/22 لغایت 95/4/20 فرصت دارند با مراجعه به نشانی www.profile.medu.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

علی دهقان بهاء آبادی گفت: تک کارت به عنوان کارت شناسایی کارکنان آموزش و پرورش محسوب می شود و جایگزین کارت‌های موجود خواهد شد بنابراین تکمیل اطلاعات و صدور کارت الزامی است.

وی افزود: به منظور صیانت از اطلاعات فرهنگیان سامانه تکمیل اطلاعات فعال شده است و توصیه می‌شود فرهنگیان شخصاً از طریق رایانه‌های موجود در ادارات آموزش و پرورش یا مدارس خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

دهقان عنوان کرد: در مرحله نخست خدمات شناسایی و پرسنلی است و پس از آن خدمات بانکی، تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، خدمات رفاهی و عضویت در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.

وی یکی از مهم‌ترین خدمات این کارت را آسان‌سازی بیمه تکمیلی فرهنگیان عنوان کرد و گفت: با فراهم شدن این امکان فرهنگیان دیگر برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به دریافت معرفی‌نامه ندارند.

معاون پشتیبانی اداره کل اظهارکرد: اولویت نخست تک کارت بعد از ارائه خدمات شناسایی توجه به مسائل بیمه تکمیلی فرهنگیان است و پس از آن فرهنگیانی که قصد استفاده از مراکز اسکان و مراکز رفاهی را دارند بی‌نیاز از دریافت معرفی‌نامه می‌شوند.

دهقان درپایان افزود: مقرر شده تا تسهیلات و وام‌های فرهنگیان نیز از طریق این کارت ارائه شود و امیدواریم با توسعه کارکردهای این کارت فرآیند ارائه خدمات به فرهنگیان کوتاه شده و رفت و آمد فرهنگیان به مراکز مختلف کم شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده