رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
  • کد خبر : ۱۳۳۶۱
  • چاپ خبر : جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز در بافق

جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز در بافق

به گزارش آفتاب بافق؛ نائب رییس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق از برگزاری جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره به همت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ویژه دختران در رده سنی 6 – 8 سال برگزار خواهد شد. شهناز پاکزاد افزود: فعالیت در رشته ورزشی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ نائب رییس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق از برگزاری جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره به همت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ویژه دختران در رده سنی 6 – 8 سال برگزار خواهد شد.

شهناز پاکزاد افزود: فعالیت در رشته ورزشی تنیس روی میز در رده سنی پایه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شناسایی استعدادهای تنیس روی میز در این رده سنی می تواند زمینه را برای تشکیل یک تیم قدرتمند و با کیفیت فنی بسیار بالا فراهم کند.

وی بیان کرد: در این جشنواره 7 ایستگاه برای مسابقه، شامل کنترل بادکنک، حفظ توپ روی راکت، دریافت توپ، دو سرعت 6 ثانیه ای، پرتاب توپ، جابجایی توپ و آزمون تغییر مسیر جانبی طراحی شده است.

سرمربی باشگاه سنگ آهن اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای ثبت نام تا تاریخ 95/4/24 به دفتر باشگاه آهن بافق واقع در شهرک آهنشهر مراجعه و یا با شماره تلفن های 31453562 – 31453 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده