رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
  • کد خبر : ۱۳۳۹
  • چاپ خبر : ديدار ماموران سرشماري عمومي کشاورزي با فرماندار بافق

ديدار ماموران سرشماري عمومي کشاورزي با فرماندار بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق ؛ صبح امروز پس از گذشت دو هفته از آغاز بکار سرشماري عمومي کشاورزي در بافق ، ماموران سرشماري و کارشناسان ستاد سرشماري کشاورزي بافق با فرماندار اين شهرستان ديدار و آخرين روند اجراي سرشماري را به سمع و نظر فرماندار رساندند. فرماندار بافق در اين ديدار ضمن […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق ؛ صبح امروز پس از گذشت دو هفته از آغاز بکار سرشماري عمومي کشاورزي در بافق ، ماموران سرشماري و کارشناسان ستاد سرشماري کشاورزي بافق با فرماندار اين شهرستان ديدار و آخرين روند اجراي سرشماري را به سمع و نظر فرماندار رساندند.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تبريک عيد سعيد غدير خم از سرشماري به عنوان يک فعاليت و کار دشوار ياد کرد و گفت: سرشماري يک کار بسيار دشوار و پيچيده اي است اما با تجربه اي که شما داريد اميدواريم تمام مراحل سرشماري کشاورزي با موفقيت به پيش رود.

سيد مهدي طلايي مقدم از ماموران آمارگیری خواست تا با حسن برخورد و ارتباط شایسته با مردم بخصوص کشاورزان، اعتماد و همکاری آنان را جلب نمایند تا اطلاعات به صورت صحیح و دقیق اخذ گردد.

معاون فني ستاد سرشماري کشاورزي شهرستان بافق در ادامه به روند فعاليت کار سرشماري اشاره کرد و بيان داشت : شهرستان بافق داراي 5 حوزه شهري و روستايي مي باشد.

علي اکبر سپندارنيا افزود : شهرستان بافق داراي 2352 بلوک ها و آبادي هاي مي باشد که 2843 مورد آن فهرست برداري شده که از اين تعداد 24 مورد پرسشنامه آبادي و 108 مورد پرسشنامه بهره برداري تکميل شده است .

در پايان پس از بيان گزارش عملکرد توسط ماموران ، فرماندار بافق به مناسبت عيد سعيد غدير خم از زحمات 15 روزه ماموران با اهدا هديه تقدير کرد .

New3028 New3029 New3032

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده