رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
  • کد خبر : ۱۳۳۹۱
  • چاپ خبر : اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی محبان انصار بافق جهت راهپیمایی روز جهانی قدس

اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی محبان انصار بافق جهت راهپیمایی روز جهانی قدس

  به گزارش آفتاب بافق؛روزجهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای ایجاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی درحمایت امت مظلوم فلسطین واعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است. روز قدس روز بیداری، روزحماسه و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش ازنیم قرن در مصاف با […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛روزجهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای ایجاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی درحمایت امت مظلوم فلسطین واعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است. روز قدس روز بیداری، روزحماسه و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش ازنیم قرن در مصاف با دژخیمان پلیدصهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند. حضور گسترده مسلمانان جهان درروز قدس واعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار رژیم اشغالگرقدس، عاملی در ایجاد وحدت هرچه بیشتر مسلمانان وتجدید عهد با ارمانهای امام راحل خواهد بود.
در این راستا، باشگاه فرهنگی ورزشی محبان انصار بافق ، با دعوت از آحاد مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی بویژه ورزشکاران و ورزش دوستان  جهت شرکت در این راهپیمایی پرشکوه، ملل مسلمان جهان را به دوری از تفرقه و اجتناب از اختلافات مذهبی فراخوانده و حمایت آشکار خود را از گروه‌های سرکوب‌گر تکفیری و تروریست‌هایی که با ایجاد جنگ‌های کور مذهبی و فرقه‌ای به نفع دنیای استکبار و تامین مصالح و منافع سیاسی آنان گام بر می‌دارند، دریغ نکرده و با تمام امکانات از آنها جانبداری می‌کند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده