رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
  • کد خبر : ۱۳۴۰۱
  • چاپ خبر : برگزاری راهپیمایی روز قدس در 5 نقطه شهرستان بافق

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 5 نقطه شهرستان بافق

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان بافق اظهار داشت: هم‌زمان با روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در بافق از مقابل بسیج در بلوار امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع شهر بافق برگزار می‌گردد. مسئول شورای […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان بافق اظهار داشت: هم‌زمان با روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در بافق از مقابل بسیج در بلوار امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع شهر بافق برگزار می‌گردد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق افزود: این مراسم در روز جمعه 11 تیر و هم‌زمان با 25 رمضان از ساعت 12 آغازشده و مراسم پایانی این راهپیمایی در مسجد جامع بافق برپا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در پنج نقطه از شهرستان بافق بیان کرد: علاوه بر شهر بافق راهپیمایی روز قدس در دهستان سبزدشت وروستاهای گزستان و هريسك عليا( جزستان)، کوشک و سید آباد و شادکام از روستاهای بخش مرکزی برگزار می‌شود.
سید علیرضا سلیمانی بافقی با شاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در بخش و روستاهای مرکزی شهرستان بافق افزود: در دهستان سبزدشت ساعت 10 صبح به صورت مشترك از ميدان زكات روستاي شيطور تا ميدان كوثر روستاي دولت آباد ،در روستای گزستان و هريسك عليا( جزستان) ساعت ده و نیم صبح از گلزار شهداي جزستان تا مسجد فاطميه ، در روستای كوشك و سيدآباد از ساعت 11 صبح از گلزار شهداي سيدآباد تا گلزار شهداي كوشك و در روستای شادكام در ساعت ده و نیم صبح از ورودي روستا( دروازه قرآن) تا حسينيه شادكام راهپیمایی روز قدس برگزار میگردد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی بافق فراهم گردیده است افزود : مردم ایران بویژه مردم ولایتمدار شهرستان بافق همواره با وحدت و یکپارچگی و با ولایت‌پذیری در راهپیمایی‌های مختلف شرکت کرده و درصحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعال دارند.
وی در پایان ازعموم مردم ولایتمدارشهرستان بافق جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده