رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر : ۱۳۴۷۷
  • چاپ خبر : تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسۀ وحدت و حضور مردم روزه دار در در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکرکرد. راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور انقلابی و پرشور و حماسی مردم ولایی و روزه دار شهرستان بافق نشان از عمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام […]

photo_2016-07-01_15-31-19

به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسۀ وحدت و حضور مردم روزه دار در در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکرکرد.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور انقلابی و پرشور و حماسی مردم ولایی و روزه دار شهرستان بافق نشان از عمق نفوذ استراتژیک، اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در خط مقام عظمای ولایت و مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص این روزبود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با تقدیر و تشکر از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش وحدت، اتحاد و انسجام مردم شهرستان بافق همگام و همصدا با « امت بزرگ رسول الله(ص) در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.
سید علیرضا سلیمانی گفت:  در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک (روز جهانی قدس)، روز رساترین فریاد علیه سبوعیت و موجودیت نامشروع و غیر انسانی و اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در جای جای ایران بود ومردم روزه دار شهرستان بافق امروز یکصدا شعار دفاع از فلسطین و اسلام و مظلومین را سر دادند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده