رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر : ۱۳۴۹
  • چاپ خبر : احمدی نژاد و یار بهاری از پایان ریاست جمهوری تا امروز

احمدی نژاد و یار بهاری از پایان ریاست جمهوری تا امروز

گزارش آفتاب بافق به نقل از پارسینه: نام محمود احمدی نژاد به جنجال گره خورده است.انگار هر جا صحبت از محمود احمدی نژاد و یارانش می شود اتفاقی در پس پرده در حال وقوع است. ماجرا انقدر جدی شده که یک بار خبر دادگاهی شدن رئیس دولت دهم روی خط رسانه ها می رود و […]

گزارش آفتاب بافق
به نقل از پارسینه:

نام محمود احمدی نژاد به جنجال گره خورده است.انگار هر جا صحبت از محمود احمدی نژاد و یارانش می شود اتفاقی در پس پرده در حال وقوع است.
ماجرا انقدر جدی شده که یک بار خبر دادگاهی شدن رئیس دولت دهم روی خط رسانه ها می رود و بار دیگر نوبت نزدیکان وی مانند سعید مرتضوی و محمد رضا رحیمی است که نام وی را بر سر زبان ها بیاندازند.نزدیکانی که روزی خط قرمزهای رئیس جمهور سابق کشور محسوب می شوند اما حالا یک به یک پای انها به قوه قضاییه باز می شود.

از سوی دیگر ماجرای دانشگاه ایرانیان و ماجرای تخلفات اقتصادی دولت دهم هم هنوز ادامه دار شده است و معلوم نیست که ماجرا به کجا ختم خواهد شد.

این در حالی است که از همان روزهای پایان حیات دولت دهم، دانشگاه ایرانیان به عنوان پایگاه انتخاباتی حلقه یاران احمدی نژاد برای ورود به انتخابات مجلس معرفی شد.
خبری که هر چند توسط نزدیکان دولت دهمی ها تکذیب می شود اما تحرکات در ساختمان لادن دیروز و ساختمان ولنجک امروز نشان می دهد که دولت بهار قصد دارد از رویا به واقعیت بیاید.!

هنوز از یادها نرفته است که محمود احمدی‌نژاد، سال گذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابطحی در دانشگاه امام صادق(ع)، در پاسخ به این پرسش که “آیا صحت دارد که وزرای دولت شما در حال آماده شدن برای حضور انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی هستند؟” پاسخ داد: من سخنگوی خودم هستم و سخنگوی دیگران نیستم. و همچنین در پاسخ به این پرسش که “چرا سکوت خود را نمی‌شکنید؟” گفت: سکوت کجا بوده است؟ شما سکوت را به من نشان بدهید تا آن را بشکنم، اما جواب های دو پهلوی او باعث نشد تا شایعات درباره احتمال حضور او و حلقه یارانش در انتخابات دهم مجلس و تلاش او برای حضور مجدد در عرصه سیاسی کشور از بین برود.

هر چند سال 92 شروع پر قدرتی برای محمود احمدی نژاد آن هم با معرفی مرد بهاری بهاری یعنی همان اسفندیار رحیم مشایی معروف بود اما با رد صلاحیت یار همیشگی احمدی نژاد در انتخابات یازدهم همه نقشه های دولت دهمی ها نقش بر آب شد تا سکوت و پنهان شدن از رسانه ها تنها راه درست برای محمود احمدی نژاد به نظر برسد.

سال 93 و آغاز نوی احمدی نژادی ها

او این روزها بیشتر در کنار غلامحسین الهام دیده می‌شد، آخرین‌بار اسفندماه 92 به‌همراه الهام پای مداحی مهدی ارضی نشست و بعد هم درسخنرانی الهام دیده شد و 12فروردین هم با او به سفر خوزستان رفت.

اگرچه این دومین سفر او به خوزستان در سال‌جاری بود اما در هر حال او روزهای اول فروردین هم به‌همراه خانواده و با خودرو شخصی برای بازدید از مناطق عملیاتی و کاروان راهیان نور به اهواز رفته بود که بسیاری از این سفر به عنوان سفر استانی غیر رسمی احمدی نژاد و شروع فعالیت سیاسی دوباره وی یاد کردند هر چند که این سفر به نظر سیاحتی می آمد.

بعد از ان نیز، هواداران رئیس‌جمهوری سابق تشکلی به راه‌انداختند به نام هما که درواقع مخفف هواداران محمود احمدی‌نژاد است و از اتفاق اعضای هما از اوایل شهریور ماه، در حیاط دفتر خیابان ولنجک با سیاستمدار محبوبشان دیدار کردند.

دیداری که در آن محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در کنار احمدی‌نژاد ایستاد و به تشریح روند دادرسی پرونده‌اش پرداخت.

جدا از همایش اعضای هما گزارش‌های رسانه‌ه ای حاکی از این است که در مجموع در چند ماه اخیر فعالیت‌های دفتر ولنجک احمدی‌نژاد زیاد شده چنانکه غلامحسین الهام از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد برای توجیه این رفت و آمدها گفته است: ولنجک ترافیک زیاد است و افرادی می‌روند و می‌‌آیند.

حرفی که در واقع مهر تاییدی بود بر رفت و آمدهای انتخاباتی در دفتر ولنجکی که قرار بود تنها پایگاه دانشگاهی باشد.

رونمایی از اهداف سیاسی

در هر حال تکذیب و سکوت تنها واکنش نزدیکان دولت دهم به تکاپوی انتخاباتی بهاری ها بود تا اینکه همین چند روز پیش ،در اوایل مهر ماه، محمود احمدی نژاد از بازگش بها سخن گفت تا رسما حضور مجدد خود در عرصه سیاسی را اعلام کند.

ماجرا هم از این قرار بود که سخنان اخير محمود احمدي‌نژاد ، به صورت کلیپ در سایت حامیانش منتشر شد. احمدی نژاد دقيقا در زماني كه تصور می‌رفت كه باید گذشته‌ها را فراموش کرد و به آینده امیدوار بود، سکوت خود را شکست و با هوادارن خود سخن گفت تا یادآور دولت بهاری باشد که قرار است با مرد بهاری بیاید.

در هر حال، سخنان محمود احمدی نژاد اگرچه به صورت مكتوب يا ويدئويي مبسوط منتشر نشده ولي بنابر كليپ منتشر شده از اين سخنان در سايت حامي بهار، احمدي‌نژاد با هواداران این چنین سخن گفت: موضوع بهار از زندگي ما بيرون برود چيزي باقي نمي‌ماند.
تمام روح انساني ما به اميد رسيدن بهار، زمستان سختي‌ها را تحمل مي‌كند وگرنه به خدا كه اين عالم با اين همه غم و درد موجودش قابل تحمل نيست، پس چرا تحمل كنيم.

او همچنین با شیوه خاص احساساتی شدن معروفش در این کلیپ ادامه داد: همش عشق به آن بهار و اميد به بهار است كه انسان را زنده مي‌كند. البته در وجود همه اين هست ولو متوجه نباشيم. چون عشق به اينكه يك روز بهتري هم هست، يك شرايط بهتري هم هست ما را زنده نگه داشته و وادار به تلاش مي‌كند.

سخنانی که ثابت می کرد او و حلقه یارانش در تلاش برای به قدرت رساندن دولت موسوم به بهار هستند.

بعد از آن هم محمدرضا ميرتاج‌الديني، معاون پارلماني دولت دهم و مشاور ضرغامی در صدا و سیما اعلام کرد بر اين باور است كه هنوز مردم مي‌خواهند احمدي‌نژاد برگردد و اعتقاد دارد كه مجلس بعدي مجلس اصولگرايان است و طيف اصولگريان هم جبهه پايداري را تنها نمي‌گذارند تا سخنان او را تکمیل کند.

هدایای ریاست جمهوری و محمود احمدی نژاد

البته این تنها حاشیه هایی نبوده که احمدی نژاد بعد از پایان دوران ریاست جمهوری اش ایجاد کرده بلکه افتتاح رادیوی مشایی یار نزدیک احمدی نژاد و بعد از آن ماجرای هدایای ریاست جمهوری که در زمان پایان دوران ریاست جمهوری او نا پدید شدند هم از دیگر حاشیه های احمدی نژادی ها است.

در حالی که خبر افتتاح یک رادیو منسوب به مشایی مورد توجه رسانه ها قرار داشت، ناگهان خبر رسید که هدایای ریاست‌جمهوری نهم و دهم که در واپسین روزهای ریاست احمدی‌نژاد بر دولت، بی‌سروصدا و خارج از چارچوب قانونی به دستور رییس دفترش بار کامیون‌ شد و از سعدآباد بیرون رفت، حالا در نامه‌ای که از سوی احمدی‌نژاد منتشر شده، قرار است به موزه امام(ره) هدیه شود؛ موزه‌ای داخل حرم که هنوز ساخت آن تکمیل نشده ‌است.

احمدی‌نژاد اما درحالی اعلام کرده هدایایش را به موزه امام(ره) می‌بخشد که یک‌سال پیش حمید بقایی معاون اجرایی سابق نهاد ریاست‌جمهوری با تکذیب خبر جابه‌جایی هدایا به فارس گفته ‌بود: اساسا جابه‌جایی اموال در مجموعه‌های دولتی به این راحتی‌ها نیست.

او از انتقال این هدایا اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته‌ بود: من در جریان خبر انتقال هدایای ریاست‌جمهوری از محل نگهداری آنها در موزه نیستم ولی فکر می‌کنم این خبر نیز در ادامه خبرسازی‌های اخیر باشد.

در هر حال او می خواهد هدایایی را که نمی دانسته کجاست! به موزه امام(ره) هدیه کند تا دوباره حاشیه ها پیرامون وی افزایش یابد.

ستادهای انتخاباتی محمود احمدی نژاد در راهند

به تازگی نیز در آخرین تحرکات انتخابات، سایت دولت بهار که نزدیکان احمدی‌نژاد برای اطلاع‌رسانی درباره عملکرد این جریان راه‌اندازی کرده‌اند خبری با این محتوا منتشر کرده است:”دفتر دولت بهار در شهرستان ویژه ری به همت مصطفی نیکومنش و جمعی از حامیان دکتر احمدی‌نژاد و دوستان گفتمان بهار راه‌اندازی شد. دوستان علاقه‌مند در جنوب تهران، شهرستان ری و حومه و شهرستان‌های همجوار می‌توانند جهت همکاری و هماهنگی با دفتر شهرری تماس حاصل نمایند. ” تا به این ترتیب مشخص شود حلقه یاران محمود احمدی نژاد حتی فکر ستاد انتخاباتی را هم کرده است .ستادهایی که مستقیم از دفتر ولنجک اداره خواهند شد و بنابراین همه چیز خبر از تلاش برای بازگشت احمدی نژادی ها به عرصه سیاسی کشور دارد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده