رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
  • کد خبر : ۱۳۶۶۷
  • چاپ خبر : مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق پیامی صادر کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق پیامی صادر کرد

    به گزارش آفتاب بافق؛ مدیریت آموزش و پرورش بمناسبت 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری ها پیامی صادر کرد. متن کامل  پیام  “علی اصغر رنجبر” به شرح ذیل می باشد. بسم الله الرحمن الرحیم نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز”شهرداری و دهیاری”اقدامی ارزنده در جهت تکریم از تلاشگران این عرصه می باشد. اختصاص […]

 

 

576

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیریت آموزش و پرورش بمناسبت 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری ها پیامی صادر کرد.

متن کامل  پیام  “علی اصغر رنجبر” به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز”شهرداری و دهیاری”اقدامی ارزنده در جهت تکریم از تلاشگران این عرصه می باشد.

اختصاص چنین روزی به نام شهرداری ها و دهیاری ها نشانه اهمیت بالای این دو نهاد تاثیر گذار در عرصه فعالیت های خدماتی،اجتماعی و اقتصادی است و گرامیداشت این روز ، شایسته ترین پاسداشت تلاش هایی است که یکایک خادمان گرانقدر این نهادها در فعالیت های بی دریغ خود در عرصه توسعه کشور متحمل می شوند.

کارکنان و زحمت کشان دلسوز شهرداری ها و دهیاری ها ، در رسالتی قابل تکریم،در هر مکان و زمانی که جامعه به وجودشان نیاز داشته باشد، نقشی قابل توجه و ماندگار ایفا می کنند که ما نمود آن را  با افزایش رفاه شهروندان و توسعه شهر ها و روستاها در کشور مشاهده می کنیم.

این جانب این روز خجسته را به همه مدیران و تلاشگران این عرصه در شهرستان ، بویژه شهردار محترم جناب آقای مهندس نوروز زاده ،بخشدار محترم جناب آقای فتاحی و دیگر عزیزانی که در راستای آبادانی کشور اسلامی مان تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده ، از درگاه خداوند منان ، سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را مسألت می نمایم .

علی اصغر رنجبر بافقی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده