رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
  • کد خبر : ۱۳۷۹۱
  • چاپ خبر : مجمع هم اندیشی گامی موثر در زمینه کاهش مشکلات شهرستان بافق

مجمع هم اندیشی گامی موثر در زمینه کاهش مشکلات شهرستان بافق

      نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در شانزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق که با موضوع “بررسی پروژه های صنعتی معدنی و بهداشت و درمان” تشکیل شد گفت: حضور مسئولان در این مجمع ضروری است چرا که این مجمع می تواند در زمینه کاهش […]

 

photo_2016-07-07_18-12-10

 

 

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در شانزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق که با موضوع “بررسی پروژه های صنعتی معدنی و بهداشت و درمان” تشکیل شد گفت: حضور مسئولان در این مجمع ضروری است چرا که این مجمع می تواند در زمینه کاهش مشکلات مردم و شهرستان مثمر ثمر باشد.
محمد رضا صباغیان به اهداف مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان اشاره کرد و افزود: پیشنهاد تشکیل چنین مجمعی برای دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه نیز داده شده است که با محقق شدن این امر، از تجربیات صاحبان فکر و جوانان فعال بهره مند می شویم.

 

وی عنوان کرد: این جمع ها با بیان نقاط ضعف و قوت،باعث برداشتن گام های استوارتری برای رسیدن به اهداف خواهد بود.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فعال شدن دبیرخانه مجمع هم اندیشی را از ضروریات دانست و گفت: روند این مجمع باید مشورتی باشد، بصورتیکه کارگروه صنعت و معدن مشاور خوبی برای مدیرعامل شرکت سنگ آهن، کارگروه عمران بازوی توانمندی برای شهردار و کارگروه فرهنگی مشاور مسئولان فرهنگی باشند.

 

وی همراهی مسئولان را با مردم خواستار شد و اظهار کرد: چنانچه مسئولی در حیطه انجام وظایف خود کم کاری کند با او برخورد می شود.

 

صباغیان در ادامه سخنان خود در مجمع هم اندیشی با بیان اینکه دغدغه مشکلات و مسائل شهر باعث تشکیل این مجمع شده است افزود: هیچ فعالیتی در زمینه کارخانه های جوار ریلی انجام نشده و بزرگترین کارخانه تعمیرات لکوموتیو در بافق، متاسفانه عملکرد ضعیفی دارد.

 

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به اعتراضات مردمی برای احداث کارخانه های صنایع جوار معدنی اشاره و بیان کرد: با حضور در جلسه دادگاه در این زمینه، از حق کارگران بازداشتی که برای دفاع از حق مردم و شهر قدم برداشته اند دفاع کردم .

 

photo_2016-07-07_18-12-24
رییس شورای اسلامی شهرستان بافق نیز در این مجمع گفت: همراهی مجمع هم اندیشی به عنوان بازوی توانمند نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای خوبی برای بزرگترین حوزه انتخابیه خواهد داشت.

 

محمد رنجبر ایجاد همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان را از نتایج این مجمع عنوان و اظهار کرد: این نشست ها به مسئولان، در پیگیری مشکلات کمک بزرگی می کند .

 

وی گفت: مجمع هم اندیشی یکی از بازوان توانمند نماینده مردم بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس است و ایجاد توسعه متوازن بر مبنای عدالت در  پنج حوزه انتخابیه از اهداف اول و اصلی مجمع هم اندیشی شهرستان بافق در طول چهار سال آینده محسوب می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده