رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر : ۱۴۰۰۲
  • چاپ خبر : رفع مشکل گازرساني به واحد نورد مجتمع فولاد بافق

رفع مشکل گازرساني به واحد نورد مجتمع فولاد بافق

  فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، از رفع مشکل گازرسانی به واحد نورد مجتمع فولاد بافق خبر داد و گفت: با تدبير استاندار یزد و همكاری شركت ملی گاز، مشکل گاز رسانی به این واحد تولیدی حل شد.   سیدمهدی طلایی مقدم به دیدار خود با استاندار یزد اشاره کرد و افزود: […]

 

فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، از رفع مشکل گازرسانی به واحد نورد مجتمع فولاد بافق خبر داد و گفت: با تدبير استاندار یزد و همكاری شركت ملی گاز، مشکل گاز رسانی به این واحد تولیدی حل شد.

 

سیدمهدی طلایی مقدم به دیدار خود با استاندار یزد اشاره کرد و افزود: در جلسه عصر امروز که با حضور استاندار، معاونان عمراني و توسعه منابع اقتضصادی استاندار، مديرعامل گاز استان و مدیرعامل مجتمع فولاد بافق در محل دفتر استاندار تشکیل شد، درخصوص نحوه گاز رساني و واگذاري انشعاب گاز واحد نورد مجتمع فولاد بافق تصميم گيري های لازم انجام گرفت.

 

وی همچنين از پيگيری های مستمر استاندار، معاونان و شركت گاز تشكر و اظهار اميدواری كرد: بخش خصوصی به ويژه مجتمع فولاد بافق همچنان كه در راه اندازی خط نورد مصمم و جدی بود، در شروع عمليات گندله و فولاد نيز ورود كرده و همراه و همدل در جهت تكميل صنايع جوار معدنی بافق همت كند.

 

 

 

photo_2016-07-12_17-38-48 photo_2016-07-12_17-38-52

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده