رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
  • کد خبر : ۱۴۰۲۱
  • چاپ خبر : در صحنه حادثه معضلات نداشتن پایگاه دوم اورژانس را فهمیدم

در صحنه حادثه معضلات نداشتن پایگاه دوم اورژانس را فهمیدم

به گزارش آفتاب بافق، یکی از تکنیسین های اورژانس 115 شهرستان بافق، با اشاره به معضلات نداشتن کد دوم اورژانس بافق گفت: این معضلات را موقع حضور در صحنه حادثه وقتی سرم فریاد زدند فهمیدم. وی به سه مأموریت همزمان (با اختلاف چند دقیقه) در ساعت 19:19 امروز اشاره و بیان کرد: تنگی نفس آقای 55 […]

image_112630

به گزارش آفتاب بافق، یکی از تکنیسین های اورژانس 115 شهرستان بافق، با اشاره به معضلات نداشتن کد دوم اورژانس بافق گفت: این معضلات را موقع حضور در صحنه حادثه وقتی سرم فریاد زدند فهمیدم.

وی به سه مأموریت همزمان (با اختلاف چند دقیقه) در ساعت 19:19 امروز اشاره و بیان کرد: تنگی نفس آقای 55 ساله با سرطان ریه، کاهش هوشیاری پیرزن 80 ساله و تصادف جوان 35 ساله، از جمله حوادثی بود که تقریبا در یک زمان رخ داد.

این تکنیسین افزود: وقتی احساس ترس کتک خوردن بخاطر دیر رسیدن به صحنه حادثه وجودت را فرا میگیرد و بخاطر مأموریت قبلی اعصابت به هم ریخته است و باید مضحکه مردم و حرفایشان شوی، معضلات نداشتن پایگاه دوم اورژانس را درک خواهی کرد.

وی به خستگی، فشار کار و پاسخگویی به چند نفر بطور همزمان اشاره کرد و گفت: وقتی مردم می گویند خواب بودی، مقصر همه مشکلات تو هستی، جان آدمها برایت ارزش ندارد یا اینکه این شهر با این همه معدن امکاناتش اینگونه است… دیگر چطور برای مأموریت بعدی توان داشته باشم.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده