رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
  • کد خبر : ۱۴۲۵۴
  • چاپ خبر : پیام تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق به ناظرین شورای نگهبان

پیام تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق به ناظرین شورای نگهبان

    مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، طی پیامی سالروز تأسیس شورای نگهبان را به ناظرین این شورا در شهرستان بافق، تبریک و تهنیت گفت.   متن پیام به شرح ذیل است؛   بسمه تعالی نهادها و تشکلاتی مانند شورای نگهبان که در ابتدای انقلاب اسلامی شکل […]

 

545

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، طی پیامی سالروز تأسیس شورای نگهبان را به ناظرین این شورا در شهرستان بافق، تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است؛

 

بسمه تعالی

نهادها و تشکلاتی مانند شورای نگهبان که در ابتدای انقلاب اسلامی شکل گرفتند موجب تداوم این انقلاب شدند و شوراي نگهبان از نهادهاي مؤثر و با اهميت در نظام مقدس جمهوري اسلامي و از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي ملت ايران است.

اين شورا كه از مهم‌ترين وظايفش نظارت بر تدوين قوانين و تطبيق مصوبات شوراي اسلامي با قوانين شرع اسلام، تأييد صلاحيت نامزدهاي انتخاباتي و تأييد فرايند انتخابات كشور است، از نقش و جايگاه بسيار والايي در نظام جمهوري اسلامي برخوردار است، چنان كه رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي در اين زمينه فرموده‌اند: «نهاد شوراي نگهبان از عالي‌ترين ثمرات انقلاب اسلامي است و در سايه اين نهاد جمهوريت و اسلاميت نظام جمهوري اسلامي قوام و استحكام مي‌يابد.».

اينجانب 26 تير ماه سالروز تأسيس رسمی شورای نگهبان قانون اساسی را به ناظرین محترم این شورا در شهرستان بافق، تبريک و تهنيت گفته و ضمن تشكر از درايت و قانونمداري آن ها، از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون برای خدمتگزاران در این شورا را خواستارم.

 

سیدعلیرضا سلیمانی بافقی- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده