رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر : ۱۴۲۸۳
  • چاپ خبر : اعلام رضایت امام جمعه بافق از عملکرد ناظران شورای نگهبان

اعلام رضایت امام جمعه بافق از عملکرد ناظران شورای نگهبان

  به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در جمع ناظران شورای نگهبان شهرستان بافق، با تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار کرد: امام خمینی (ره) در ترکیب شورای نگهبان هم جایگاه فقها و هم جایگاه حقوق دانان را مد نظر داشتند.   وی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی، […]

[[klp

 

به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در جمع ناظران شورای نگهبان شهرستان بافق، با تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار کرد: امام خمینی (ره) در ترکیب شورای نگهبان هم جایگاه فقها و هم جایگاه حقوق دانان را مد نظر داشتند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی، گفت: اعضای این شورا، افرادی متدین، وارسته و پاک هستند که با اشرافیت کامل بر تمام مسائل، دلسوز نظام می باشند.

 

امام جمعه بافق افزود: فردی که می خواهد قانون اساسی را پس از تدوین توسط یک عده افراد متخصص، تفسیر کند باید آگاهی کامل به قانون اساسی داشته و بر مبانی فقهی جهت تأیید یا رد قانون کاملا مسلط باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اعلام رضایت از عملکرد ناظران شورای نگهبان این شهرستان، بیان کرد: ناظران این شورا در جریان انتخابات هر دوره تاکنون، در شهرستان فعالیت قوی و خوبی داشته و با آگاهی کامل بر  مسائل مشرف بوده اند.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده