رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
  • کد خبر : ۱۴۳۴۲
  • چاپ خبر : دستور اقدام ادامه پروژه جاده بافق-یزد توسط معاون رییس جمهور

دستور اقدام ادامه پروژه جاده بافق-یزد توسط معاون رییس جمهور

  به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق اظهار کرد: طی نامه ای سوابق جاده بافق-یزد، توسط نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استان مطرح شد که به دنبال آن، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، دستور اقدام ادامه این پروژه را صادر کرد.   سیدمهدی طلایی مقدم با اشاره […]

photo_2016-07-17_07-11-24

 

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق اظهار کرد: طی نامه ای سوابق جاده بافق-یزد، توسط نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استان مطرح شد که به دنبال آن، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، دستور اقدام ادامه این پروژه را صادر کرد.

 

سیدمهدی طلایی مقدم با اشاره به اینکه پروژه جاده بافق هم مصوب سفر مقام معظم رهبری داشته و هم به عنوان پروژهای مصوب استان یزد است افزود: تنها مشکل اجرایی نشدن جاده بافق-یزد کمبود نقدینگی کشور بود.

 

وی به اتمام بخش ابنیه فنی جاده بافق-یزد به جز قسمت پل اسدی، اشاره و بیان کرد: حدود 96 درصد از بخش زیرسازی این جاده نیز انجام شده و روسازی 5 کیلومتر اول جاده به سمت بافق، تکمیل و آماده آسفالت است.

 

فرماندار بافق با بیان اینکه حداقل خواسته مردم این شهرستان موضوع جاده بافق-یزد است، گفت: امیدواریم 12 کیلومتر بعدی این جاده تا یک ماه آینده، انجام شود و تا پایان سال جاری،  جاده به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده