رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۹
  • کد خبر : ۱۴۴۴
  • چاپ خبر : یک کار خوب از وزارت اطلاعات

یک کار خوب از وزارت اطلاعات

گزارش آفتاب بافق به نقل از عصرایران: وزارت اطلاعات به مناسبت سی اُمین سالگرد تاسیس خود و در اقدامی که بی سابقه به نظر می رسد ویژه نامه ای در 200 صفحه را به صورت مجلد منتشر کرده که صبح روز شنبه 19 مهر ماه همراه روزنامه پرشمارگان همشهری توزیع شده است. عنوان این ویژه […]

گزارش آفتاب بافق
به نقل از عصرایران:

وزارت اطلاعات به مناسبت سی اُمین سالگرد تاسیس خود و در اقدامی که بی سابقه به نظر می رسد ویژه نامه ای در 200 صفحه را به صورت مجلد منتشر کرده که صبح روز شنبه 19 مهر ماه همراه روزنامه پرشمارگان همشهری توزیع شده است.

عنوان این ویژه نامه «30 سال مجاهدت های خاموش» است و یک تورق سریع در آن نیز تغییر نگاه به نسبت گذشته را در دولت حسن روحانی نشان می دهد. چندان که به جای متهم سازی های معمول ،خاصه چنان که در سال های 88 تا 92 رایج بود بیشتربه بحث های کلان پرداخته شده و به رقابت های سیاسی درون نظام نیز به مثابه یک خطر ننگریسته و شعار «امنیت برای مردم، اقتدار برای ایران اسلامی» که بر روی جلد آن نشسته از رویکردی خبر می دهد که اطمینان بخشی افزون تری نسبت به گذشته از آن احساس می شود.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات در گفت و گوی آغازین ویژه نامه تصریح می کند: « قدرت کشور ما مبتنی بر مردم است و هر متغیری که در جدایی مردم از نظام موثر باشد می تواند امنیت ملی را دچار چالش کند.»

در این ویژه نامه ، اطلاعات خوبی به مردم داده شده است که می تواند کاربردی باشد، از جمله تصریح شده است:

– کارکنان وزارت اطلاعات هر گز هویت شغلی خود را نزد دیگران فاش نمی کنند. بنا بر این هر کس ادعا کرد مامور وزارت اطلاعات است قطعا شیاد است.

– هر کس خود را کارمند وزارت اطلاعات معرفی کرد و قصد سوء استفاده داشت حتما کلاهبردار است.

– کارکنان وزارت اطلاعات فاقد هر گونه کارت شناسایی اند. بنا براین چنانچه فردی کارت وزارت به شما نشان داد حتما کلاهبردار است.

– وزارت اطلاعات هیچ گونه شرکت اقتصادی و غیر اقتصادی ندارد. هر کس تحت این عناوین خود را به شما معرفی کرد حتما کلاهبردار است.

از شهروندان خواسته شده در مواجهه با موارد بالا با تلفن 113 تماس بگیرند و مراتب را اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده