رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
  • کد خبر : ۱۴۴۶۰
  • چاپ خبر : تمرین کمانداران بافقی جهت شرکت در مسابقات کشوری

تمرین کمانداران بافقی جهت شرکت در مسابقات کشوری

رییس هیات تیراندازی باکمان شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: مرحله دوم مسابقات آزاد کشوری در دو بخش ریکرو مورخ 31 تیرماه و کامپوند یک مردادماه در ورزشگاه شهیدرجایی rزوین برگزار می شود.   محمود پاکزاد با اشاره به حضور شش کماندار بافقی در مسابقات آزاد کشوری، افزود: در بخش ریکرو بانوان […]

رییس هیات تیراندازی باکمان شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: مرحله دوم مسابقات آزاد کشوری در دو بخش ریکرو مورخ 31 تیرماه و کامپوند یک مردادماه در ورزشگاه شهیدرجایی rزوین برگزار می شود.

 

محمود پاکزاد با اشاره به حضور شش کماندار بافقی در مسابقات آزاد کشوری، افزود: در بخش ریکرو بانوان سمانه رمضانپور و مبینا فلاح از تیم فلات مرکزی، در بخش ریکرو آقایان رضاباقری و هوشنگ پیشکول و در بخش کامپوند آقایان مصطفی ایزدی از تیم باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به این رقایت ها اعزام می شوند.

 

وی با قدرانی از مدیرعامل شرکت فلات مرکزی و باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت سنگ آهن جهت همکاری در تمرینات ورزشکاران تیراندازی باکمان شهرستان بافق بیان کرد: این ورزشکاران از پانزدهم تیرماه در زمین چمن ورزشگاه امام علی آهنشهر تمرینات خود را شروع کرده اند و آماده حضور در مسابقات کشوری هستند.

 

رییس هیأت تیراندازی باکمان شهرستان بافق با اعلام اینکه خود مربیگری تیم تیراندازی باکمان این شهرستان را در این دوره از رقابت ها برعهده دارد گفت: سرپرستی این تیم نیز برای اعزام به قزوین، بر عهده محمد محمدی و فریبا شفیعی است.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

IMG_3567  IMG_3572  IMG_3574 IMG_3578  IMG_3584

IMG_3579IMG_3589 IMG_3597 IMG_3598

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده