رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
  • کد خبر : ۱۴۵۰۸
  • چاپ خبر : تقدیر از شرکت سنگ آهن مرکزی در جشنواره صنایع برتر یزد

تقدیر از شرکت سنگ آهن مرکزی در جشنواره صنایع برتر یزد

  به گزارش آفتاب بافق؛نماینده ولی فقیه در استان یزد در مراسم اختتامیه جشنواره صنایع برتر استان با قدردانی از شرکت هایی که باعث رشد در روند اقتصاد مقاو متی و اقدام به عمل شده اند، گفت: ما در زمان انقلاب و بعد از آن بنا بر توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛نماینده ولی فقیه در استان یزد در مراسم اختتامیه جشنواره صنایع برتر استان با قدردانی از شرکت هایی که باعث رشد در روند اقتصاد مقاو متی و اقدام به عمل شده اند، گفت: ما در زمان انقلاب و بعد از آن بنا بر توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری به بیداری اسلامی رسیدیم و توانستیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

آیت ا… ناصری با اشاره به ایستادگی مردمان غیور کشور مقابل تحریم ها افزود: دشمنان به فکر رفاه و پیشرفت تکنولوژی روز دنیا برای خود هستند درحالی که می خواهند مردم مظلوم و بی دفاع را مصرف کننده و وابسته خود کنند.

 

وی بیان کرد: مبنای اسلام این است که همه در این کره خاکی و به عنوان انسان باید برای هم نوع خود ارزش قائل شوند و هرکس بتواند استقلال خود را حفظ کند عزت و کرامتش را در حین تأمل با دنیا داشته است.

 

امام جمعه یزد، کشور ایران را کشوری بدون وابستگی به بیگانگان دانست و گفت: امروز باید برای عمران و آبادانی صنعت کشور تلاش کنیم.

 

در پایان مراسم اختتامیه، به صنعتگران و شرکت های برگزیده، لوح و تندیس جشنواره اهداء شد و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به عنوان یکی از شرکت های برگزیده این جشنواره مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

عکس؛ محمود تقی زاده

photo_2016-07-19_17-22-16 photo_2016-07-19_17-22-20

photo_2016-07-19_17-22-34photo_2016-07-19_17-22-31  photo_2016-07-19_17-22-42

 

 

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “تقدیر از شرکت سنگ آهن مرکزی در جشنواره صنایع برتر یزد”

  • دریافت لوح تقدیر صنایع برتر نشان از درایت، تدبیر و تعهد مدیر عامل محترم شرکت می باشد. من کسب این لوح و افتخار را به مدیریت، معاونین ، مدیران، سرپرستان و کلیه کارمندان زحمتکش و دلسوز شرکت سنگ آهن مرکزی تبریک می گویم. امیدوارم همگی در جهت سربلندی شرکت سنگ آهن گام های موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده