رفتن به بالا
  • جمعه - ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
  • کد خبر : ۱۴۶۵۶
  • چاپ خبر : نماز جمعه بعنوان پایگاه وفاق و دوستی

نماز جمعه بعنوان پایگاه وفاق و دوستی

  به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقامه نماز جمعه در بیش از 900 شهر کشور موجب تقویت نظام و همبستگی بین مردم و مسئولان شده است.   حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با […]

photo_2016-07-22_18-25-20

 

به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقامه نماز جمعه در بیش از 900 شهر کشور موجب تقویت نظام و همبستگی بین مردم و مسئولان شده است.

 

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با بیان اینکه برپایی باشکوه نماز جمعه قابل تقدیر است خاطر نشان کرد: وظیفه ائمه جمعه کشور دعوت مردم به اتحاد و یگانگی است و مسائل به گونه ای مطرح شود که خدشه ای به اتحاد ملی وارد نکند.

 

وی با اشاره به انتخاب آیت الله طالقانی از سوی امام راحل (ره) به عنوان اولین امام جمعه کشور  تصریح کرد: سنگر نماز جمعه در طول دفاع مقدس نیز پشتوانه ای معنوی برای رزمندگان اسلام بود.

 

امام جمعه بافق گفت: نماز جمعه پایگاه وفاق و دوستی و ارائه نقطه نظرهایی است که باید از آن استفاده شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای بیان کرد: کشور ایران از لحاظ منابع داخلی، سرمایه های خدادادی و میراث فرهنگی غنی است و باید در جهت بسط عدالت و توزیع عادلانه ثروت در جامعه بتلاش کرد.

 

وی به اهمیت استفاده از ظرفیت های داخلی و ایجاد کارآفرینی در این زمینه، اشاره و عنوان کرد: نگاه شهرستان بافق در زمینه کارآفرینی و توسعه شهر تنها به سمت معادن نباشد بلکه باید در سایر زمینه ها و بیشتر از همه به سمت توسعه کشاورزی و محصولات آن برنامه داشت.

 

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام با پیشرفت های اقتصادی و علمی کشور مخالفت می کنند، خاطر نشان کرد : اگر تولیدات داخلی دارای استاندارد و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار  باشد می توان با این رویه و رونق اقتصادی توطئه های دشمنان را خنثی کرد .

 

گرامیداشت 17شوال سالروز جنگ خندق و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، تجلیل از دانش آموز بافقی در کسب رتبه دوم جهانی المپیاد و تبیین آداب قرائت قرآن و اثرگذاری آن در زندگی روزمره و … از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بافق به آن اشاره کرد.

 

انتهای پبام/

 

منبع خبر؛ستاد برگزاری نماز جمعه بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده