رفتن به بالا
  • شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر : ۱۴۶۸۴
  • چاپ خبر : آینه کاری امامزاده عبدالله بافق با هزینه پنج میلیاردریال

آینه کاری امامزاده عبدالله بافق با هزینه پنج میلیاردریال

  رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: بمنظور اجرای طرح آیینه کاری مساحت بالغ بر 2400 مترمربع از آستان مقدس امامزاده عبدالله این شهرستان، بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده که هر مترمربع آن حدود 250 هزار تومان هزینه در برداشته است.   حجت الاسلام کارگران افزود: […]

7070

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: بمنظور اجرای طرح آیینه کاری مساحت بالغ بر 2400 مترمربع از آستان مقدس امامزاده عبدالله این شهرستان، بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده که هر مترمربع آن حدود 250 هزار تومان هزینه در برداشته است.

 

حجت الاسلام کارگران افزود: مرحله اول طرح آیینه کاری از نیمه های سال 92 شروع شده و پس از یک وقفه زمانی، مرحله دوم آن از سال 93 بصورت پیوسته در حال انجام است.

 

وی به انجام بالغ بر 2000 مترمربع از مجموع طرح زیرسازی و آینه کاری آستان مقدس امامزاده عبدالله اشاره و بیان کرد: از مجموع طرح، 400 مترمربع آیینه کاری باقی مانده است که تا 3 ماه آینده به اتمام و اوایل آبان ماه به بهره برداری می رسد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق گفت: طرح آیینه کاری آستان مقدس امامزاده عبدالله با کمک های مردم و خیران این شهرستان انجام شده و  آستان مقدس نیز با نذوراتی که جمع آوری شده تحت یک سامانه مشخص (سامانه عمرانی) در اجرای طرح مشارکت داشته است.

 

حجت الاسلام کارگران عنوان کرد: در طرح زیرسازی و آینه کاری آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق سعی شده مناسبت ترین فضا برای رواق شهدای این شهرستان اجرا شود.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

photo_2016-07-23_13-36-45

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده