رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
  • کد خبر : ۱۴۷۹۰
  • چاپ خبر : برگزاری اولین نشست بنیاد نهج البلاغه در بافق

برگزاری اولین نشست بنیاد نهج البلاغه در بافق

  به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در اولین نشست بنیاد نهج البلاغه این شهرستان با اعلام رضایت از عملکرد این بنیاد اظهار کرد: بمنظور پیشبرد اهداف و گسترش این بنیاد باید از فعالیت ها و راهکارهای بیناد نهج البلاغه در استان و کشور بهره مند شد.   حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی افزود: فعالیت […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در اولین نشست بنیاد نهج البلاغه این شهرستان با اعلام رضایت از عملکرد این بنیاد اظهار کرد: بمنظور پیشبرد اهداف و گسترش این بنیاد باید از فعالیت ها و راهکارهای بیناد نهج البلاغه در استان و کشور بهره مند شد.

 

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی افزود: فعالیت بنیاد نهج البلاغه شهرستان بافق جهت آشنایی مردم  با کتاب نهج البلاغه یک امر مفید و با ارزشی است.

 

دبیر بنیاد نهج البلاغه شهرستان بافق نیز در این جلسه گفت: این بنیاد از ماه محرم سال گذشته بمنظور پژوهش در سیره و سخنان حضرت علی (ع) و تبلیغ معارف اسلامی و علوی تشکیل شده است تا مردم علاوه بر آشنایی با نهج البلاغه آن را بیشتر از قبل سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام هاشمی به فعالیت های این بیناد اشاره و بیان کرد: توزیع بیش از یک هزار و 110 جلد نهج البلاغه با تخفیف بین همشهریان، نشر مطالب نهج البلاغه توسط اساتید، علما و ائمه جماعت بافق پس از برگزاری نمازهای مغرب و عشاء و … از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط این بنیاد است.

 

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی نیز در ادامه با اعلام همکاری این شرکت با بنیاد نهج البلاغه، عنوان کرد: تعداد 100 جلد نهج البلاغه توسط مدیریت این شرکت به بنیاد نهج البلاغه بافق اهداء می شود.

 

محمدرضا رضایی پور خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی در عید سعید غدیرخم بمظور بسط و گسترش آیین نهج البلاغه خوانی، مسابقه ای باعنوان “نهج البلاغه در خانه” برگزار می کند.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

photo_2016-07-26_07-25-05

photo_2016-07-26_07-25-10

photo_2016-07-26_07-25-02

photo_2016-07-26_07-24-57

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده