رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
  • کد خبر : ۱۴۸۵۷
  • چاپ خبر : بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان یزد از حوزه قضایی بافق

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان یزد از حوزه قضایی بافق

  به گزارش آفتاب بافق؛ صبح روز دوشنبه رییس کل دادگستری استان یزد به همراه معاون قضایی و سرپرست معاونت منابع انسانی این اداره، پس از بازدید سرزده خود از حوزه قضایی شهرستان بافق با کارکنان قضایی و اداری و چند نفر از مراجعان به دستگاه قضایی، گفتگو کرد.   محمدرضا حبیبی ضمن تقدیر از […]

photo_2016-07-27_12-40-59

 

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح روز دوشنبه رییس کل دادگستری استان یزد به همراه معاون قضایی و سرپرست معاونت منابع انسانی این اداره، پس از بازدید سرزده خود از حوزه قضایی شهرستان بافق با کارکنان قضایی و اداری و چند نفر از مراجعان به دستگاه قضایی، گفتگو کرد.

 

محمدرضا حبیبی ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان این مجموعه قضایی و ابراز رضایت از حضور به موقع آنها در محل کار اظهار کرد: هدف از این بازدید، عرض خدا قوت و مشاهده تلاش های صورت گرفته کارکنان بود که خدمت به مردم را در دستگاه قضایی با توجه به شرایط متفاوت و سخت آن سرلوحه کار خود قرار داده اند.

 

وی به شناسایی مشکلات و خلأ های موجود هر شهرستان در بازدید های سرزده اشاره و بیان کرد: همه مسئولان در دستگاه عدلیه دلسوزانه برای رفع مشکلات در تلاش هستند و اگر جایی مشکلی حل نمی شود یا مدیر نسبت به آن بی اطلاع بوده و یا حل آن از توان وی خارج بوده است.

 

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: بازدید های سرزده، علاوه بر ایجاد انگیزه برای کارکنان، موجب  دیده شدن زحمات و تلاش آنها می شود.

 

حبیبی به اهمیت کار و تلاش در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: تحقق و گسترش عدل، فصل خصومت و اختلاف و تأمین امنیت، رسالت بسیار بزرگی است که در هر جای این کشور اسلامی مهم و اثر گذار خواهد بود.

 

رییس کل دادگستری استان یزد در ادامه این سفر از روند پروژه عمرانی ساختمان جدید دادگستری شهرستان بافق نیز بازدید و بر حسن اجرای کار و تسریع اتمام آن تأکید کرد.

 

انتهای پیام/م. برزگری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده