رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
  • کد خبر : ۱۴۸۶۷
  • چاپ خبر : مراجعه 862 نوآموز به پایگاه های طرح سنجش سلامت در بافق

مراجعه 862 نوآموز به پایگاه های طرح سنجش سلامت در بافق

  رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: طرح سنجش سلامت با هدف ارزیابی جسمانی و سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی های جسمانی و تحصیلی نوآموزان، جای دهی تحصیلی مناسب و کمک به بهبود کیفی آموزش از 17 خردادماه آغاز شده […]

570x380

 

رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: طرح سنجش سلامت با هدف ارزیابی جسمانی و سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی های جسمانی و تحصیلی نوآموزان، جای دهی تحصیلی مناسب و کمک به بهبود کیفی آموزش از 17 خردادماه آغاز شده و تا مراجعه آخرین نفرات واجد شرایط، ادامه دارد.

 

علی اصغر رنجبر گفت: در این راستا یک مرکز سنجش سلامت واقع در محل دبستان شهیدچمران شهرستان بافق، ارزیابی هایی شامل قد، وزن، دهان و دندان، پزشک عمومی، آمادگی تحصیلی، اختلالات گفتاری و رفتاری نوآموزان را انجام می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف در این طرح، تعداد 970 نوآموز بدو ورود به دبستان هستند، افزود: تاکنون کار سنجش 862 نوآموز انجام و جهت ثبت نام به مدارس معرفی شده اند.

 

رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق عنوان کرد: از مجموع این نوآموزان که تاکنون به پایگاه های سنجش سلامت مراجعه کرده اند، 22 نفر نیاز به سنجش تخصصی دارند.

 

رنجبر تصریح کرد: خستگی و گرسنگی از جمله عواملی است که بر عملکرد کودک در فرایند سنجش تأثیر نامطلوب دارد که از به کاربردن کلماتی نظیر تست، آزمون، معاینه پزشکی و غیره که موجب نگرانی و اضطراب کودک می شود توسط والدین باید خودداری شود.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده