رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
  • کد خبر : ۱۴۸۷۲
  • چاپ خبر : اجرای فعالیت های عمرانی در 50 نقطه از شهر بافق توسط شهرداری

اجرای فعالیت های عمرانی در 50 نقطه از شهر بافق توسط شهرداری

  به گزارش آفتاب بافق؛ رییس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه پرسش و پاسخ شب گذشته که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد گفت: سال گذشته 358 مورد مأموریت به شهرهای دیگر توسط اعضای این شورا در زمینه پیگیری موضوعات جاده، گاز، صنایع جوار معدنی و … انجام شده است.   محمد رنجبر افزود: […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه پرسش و پاسخ شب گذشته که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد گفت: سال گذشته 358 مورد مأموریت به شهرهای دیگر توسط اعضای این شورا در زمینه پیگیری موضوعات جاده، گاز، صنایع جوار معدنی و … انجام شده است.

 

محمد رنجبر افزود: شورای شهر بافق، صدای محرومیت و مظلومیت مردم این شهرستان را به مسئولان رسانده است و همواره پل ارتباطی بین مردم و مسئولان خواهد بود.

 

وی به اجرای شبکه گاز در سطح شهر بافق اشاره و بیان کرد: تنها علمک گذاری قسمتی از شهر باقی مانده که پیمانکار تا اواسط شهریور ماه کار را شروع و پس از 3 ماه به اتمام می رساند.

 

رییس شورای اسلامی شهر بافق درخصوص عملکرد شهرداری این شهرستان تصریح کرد: فعالیت های عمرانی در 50 نقطه از شهر بافق توسط شهرداری در حال انجام است و با وجود گستردگی و محرومیت تمام محلات این شهرستان، فعالیت ها بصورت متوازن در هر منطقه پیگیری می شود.

 

شهردار بافق نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله شهرداری بافق، اظهار کرد: سال گذشته فعالیت ها متعددی در زمینه های عمرانی، خدمات شهرداری، فضای سبز، فرهنگی-اجتماعی و … انجام شد.

 

سیدعلی نوروززاده به بدهی 11 میلیارد تومانی شهرداری بافق اشاره کرد و گفت: باوجود کمبود بودجه، انجام هیچ پروژه ای تاکنون قطع نشده است و همچنان مسائل شهر پیگیری و رسیدگی می شود.

 

وی ضمن پاسخگویی به سؤالات مردم، درخصوص برنامه های در دست اقدام شهرداری بافق بیان کرد: سنگ فرش خیابان امام رضا و شهیدتفکری، تکمیل برخی از قسمت های پارک آبشار، زیرسازی آسفالت بلوار آیت الله میرغنی زاده و کوچه های خیابان امام رضا و … ، اجرای فاز دوم پارک بانوان، تملک خیابان وحشی بافق، پارکینگ مسجدجامع و خیابان شهدا، اجرای آبنمای میدان بهارستان و … از جمله برنامه های شهرداری است.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

DO3P2059DO3P2154 DO3P2157 DO3P2104 IMG_0158 IMG_0136 IMG_0146 IMG_0151 IMG_0142 IMG_0159 IMG_0162 IMG_0188 IMG_0174

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده