رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
  • کد خبر : ۱۴۹۵۹
  • چاپ خبر : اجرای طرح نشاط معنوی در امامزاده عبدالله بافق

اجرای طرح نشاط معنوی در امامزاده عبدالله بافق

  رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص فعالیت بقاع متبرکه در زمینه های فرهنگی اظهار کرد: در این راستا، فعالیت هایی در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در آستان امامزاده عبدالله بافق انجام می شود.   حجت الاسلام […]

IMG_3934

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص فعالیت بقاع متبرکه در زمینه های فرهنگی اظهار کرد: در این راستا، فعالیت هایی در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در آستان امامزاده عبدالله بافق انجام می شود.

 

حجت الاسلام کارگران در ادامه از اجرای طرح سراسری نشاط معنوی در امامزاده عبدالله بافق خبر داد و افزود: این طرح تابستانه برای هشتمین سال متوالی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، نوجوانان و جوانان آغاز شده و  تا سوم شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: تقویت باورها و اعتقادات دینی و ارتقای سطح معرفتی جوانان و نوجوانان و ایجاد فضای نشاط همراه با معنویت از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی درآستان امامزاده عبدالله بافق محسوب می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق افزود: این طرح شامل برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام و نقاشی، اردوهای تقریحی و برنامه‌های ورزشی است.

 

وی بیان کرد: تاکنون بالغ بر 70 نفر در طرح نشاط معنوی ثبت نام کرده اند و کلاس ها بصورت منظم در گروه های مختلف از شنبه تا پنجشنبه در نوبت های صبح و عصر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده