رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر : ۱۵۰۷۲
  • چاپ خبر : دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با امام جمعه و فرماندار بافق

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با امام جمعه و فرماندار بافق

  به گزارش آفتاب بافق؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد صبح امروز در دیدار خود با امام جمعه و فرماندار بافق گفت: در بازدیدها و بازرسی های مستمری که در طول سال از مجموعه اوقاف در شهرستان های استان انجام شده است عملکرد آنها، طبق برنامه های ارائه شده از طرف سازمان مورد بازرسی و ارزیابی […]

IMG_4843

 

به گزارش آفتاب بافق؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد صبح امروز در دیدار خود با امام جمعه و فرماندار بافق گفت: در بازدیدها و بازرسی های مستمری که در طول سال از مجموعه اوقاف در شهرستان های استان انجام شده است عملکرد آنها، طبق برنامه های ارائه شده از طرف سازمان مورد بازرسی و ارزیابی قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام زارع زاده مجموعه اوقاف شهرستان بافق را خوب توصیف کرد و افزود: این شهرستان علاوه بر موقوفات، دارای امامزاده ای مطرح و شاخص در سطح کشور است که امتیاز خوبی برای این شهر محسوب می شود.

 

امام جمعه بافق نیز در این دیدار، به آمار بالای وقفیات در این شهرستان باتوجه به مسائل اعتقادی و مذهبی مردم اشاره و اظهار کرد: با تمام خوش بینی که مردم به اداره اوقاف و امور خیریه داشته اند، متأسفانه بخاطر خشکسالی های اخیر، درآمدهای اوقاف نیز تحت تأثیر قرار دارد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اعلام رضایت از عملکرد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق، تصریح کرد: این اداره همواره به دنبال احیا کردن موقوفات شهرستان بوده و همواره در زمینه فرهنگی و عمرانی امامزاده عبدالله نیز فعالیت های خوبی ارائه داده است.

 

فرماندار بافق هم در دیدار امروز، از شهرستان بافق بعنوان ایرانی کوچک یاد کرد و گفت: بسیاری از مسائل این شهرستان با موضوعاتی که در کشور رخ می دهد همچو اتکاء اقتصادی (نفت و معدن) حول یک موضوع، دارای تشابه می باشد.

 

سیدمهدی طلایی مقدم در ادامه به سند توسعه شهرستان بافق اشاره و بیان کرد: امامزاده عبدالله این شهرستان که در مرکز و محور شهر قرار گرفته است، محور اقتصادی مناسبی محسوب می شود.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق درخصوص امامزاده عبدالله، افزود: رسیدگی به ظاهر این آستان همواره مورد توجه این اداره بوده و هم اکنون طرح آزادسازی امکان اطراف آن در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م. برزگری

 

IMG_4861

IMG_4859

IMG_4862

IMG_4858

IMG_4845 IMG_4847 IMG_4848

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده