رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر : ۱۵۱۶۴
  • چاپ خبر : برگزاری نوزدهمین جلسه کارگروه عمران و شهرسازی بافق+عکس

برگزاری نوزدهمین جلسه کارگروه عمران و شهرسازی بافق+عکس

  به گزارش آفتاب بافق؛ نوزدهمین جلسه کارگروه عمران و شهرسازی بافق در راستای مکان یابی و بررسی پتانسیل های موجود درخصوص احداث موزه شهرستان بافق، طبق دستور فرماندار در دومین جلسه کانون بافق شناسی، شب گذشته با حضور شهردار، رؤسای برخی ادارات و اعضای این کارگروه، در سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد.   در این جلسه، رؤسای ادارات […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ نوزدهمین جلسه کارگروه عمران و شهرسازی بافق در راستای مکان یابی و بررسی پتانسیل های موجود درخصوص احداث موزه شهرستان بافق، طبق دستور فرماندار در دومین جلسه کانون بافق شناسی، شب گذشته با حضور شهردار، رؤسای برخی ادارات و اعضای این کارگروه، در سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد.

 

در این جلسه، رؤسای ادارات شهرداری، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، منابع طبیعی، محیط زیست، راه و شهرسازی و… که در این زمینه پتانسیل و طرح مرتبطی داشتند مطرح و اعضای کارگروه نیز نظرات خود را ارائه کردند.

 

مواردی چون پیشنهاد مکان های مورد نظر جهت ایجاد موزه توسط حاضرین جلسه، انجام بررسی و برنامه ریزی مطالعات مورد نیاز توسط شهرداری درخصوص تعیین مشاور در این زمینه، اعلام پتانسیل های لازم و مرتبط با بحث موزه به فرمانداری و بررسی در کارگروه، تعیین نوع و موضوع موزه، معرفی افرادی که توانایی و تمایل به همکاری در این زمینه دارند و موارد دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

IMG_5032 IMG_5034 IMG_5037 IMG_5038  IMG_5040 IMG_5041 IMG_5042  IMG_5046  IMG_5048  IMG_5044 IMG_5054IMG_5049IMG_5039

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده