رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
  • کد خبر : ۱۵۲۰۷
  • چاپ خبر : توافق شهرداری و راه آهن بافق جهت آزادسازی محدوده ای از بلوار آیت الله میرغنی زاده

توافق شهرداری و راه آهن بافق جهت آزادسازی محدوده ای از بلوار آیت الله میرغنی زاده

  شهردار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: بمنظور تکمیل بلوار آیت الله میرغنی زاده، قسمتی از املاک راه آهن شامل ساختمان قبلی حوزه و پاسگاه راه آهن که در مسیر  این بلوار  بود، و باعث خلل در اجرای کامل بلوار شده بود، تملک، تخریب و مسیر آزاد سازی شد.   سیدعلی […]

9889

 

شهردار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: بمنظور تکمیل بلوار آیت الله میرغنی زاده، قسمتی از املاک راه آهن شامل ساختمان قبلی حوزه و پاسگاه راه آهن که در مسیر  این بلوار  بود، و باعث خلل در اجرای کامل بلوار شده بود، تملک، تخریب و مسیر آزاد سازی شد.

 

سیدعلی نوروززاده افزود: شهرداری به پرداخت خسارت در این خصوص به مبلغ بیش از 400 میلیون تومان مکلف شده بود که با توجه به تعامل صورت گرفته با مدیرکل جدید راه آهن استان یزد، مقرر شده شهرداری بافق معادل این مبلغ را در محدوده خروجی ایستگاه راه آهن، کار عمرانی انجام دهد.

 

وی تصریح کرد: تکمیل قطعه سوم پروژه بلوار آیت الله میرغنی زاده با سرعت مناسب در حال انجام است و طی یک الی دو ماه آینده پروژه تکمیل می شود.

 

شهردار بافق در پایان از همراهی و زحمات افرادی که باعث برقراری تعامل و ایجاد راهکار و بالاخره اجرای این پروژه شدند، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده