رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
  • کد خبر : ۱۵۲۹۸
  • چاپ خبر : برگزاری یادواره شهدای بافق با حضور احمدی نژاد رییس جمهور سابق+عکس

برگزاری یادواره شهدای بافق با حضور احمدی نژاد رییس جمهور سابق+عکس

  به گزارش آفتاب بافق؛ رییس جمهور سابق در مراسم یادواره شهدا و گردهمایی گفتمان امام راحل و رهبری در شهرستان بافق با اشاره به اینکه حکومت ها باید دارای مدیریت الهی و مردمی باشد اظهار کرد: در حکومت اسلامی مردم مالک سرزمین، ثروت و حتی حکومت هستند و حق مطالبه و تعقیب تمام امور […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس جمهور سابق در مراسم یادواره شهدا و گردهمایی گفتمان امام راحل و رهبری در شهرستان بافق با اشاره به اینکه حکومت ها باید دارای مدیریت الهی و مردمی باشد اظهار کرد: در حکومت اسلامی مردم مالک سرزمین، ثروت و حتی حکومت هستند و حق مطالبه و تعقیب تمام امور را دارند.

 

محمود احمدی نژاد خدا جویی، کمال جویی و عدالت طلبی را از ویژگی های حکومت مردمی و الهی دانست و بیان کرد: نظر و خواست مردم باید در تمام تصمیمات حکومت تعیین کنننده باشد و حاکمان، مردم را جزیی از خود بدانند.

 

وی با بیان اینکه حاکمان مردمی، قدرت خود را تبلور قدرت مردم می دانند، گفت: اگر حاکمی مردمی و الهی باشد فرصت خدمتگزاری را بزرگترین لطف خدا دانسته و از آن به عنوان بهترین ثروت یاد می کند و حتی یک ثانیه از این فرصت را صرف ثروت اندوزی، فرصت طلبی و تأمین منافع شخصی خود نمی کند.

 

عضو تشخیص مصلحت نظام همچنین به حکومت های غیرمردمی و غیرالهی اشاره و عنوان کرد: در این حکومت ها، حاکمان به دنبال تأمین منافع خود از حکومت هستند و دوره حکومت را یک غنیمت برای بهره مندی های خانوادگی، شخصی و حزبی خود می دانند و برای مردم جایگاهی قائل نیستند.

 

وی با اشاره به پنهان کاری حکومت های غیرالهی و غیرمردمی و محروم کردن مردم در اطلاع از مسائل جاری حکومت اشاره کرد و گفت: تضغیف و تحقیر کردن عزت و قدرت مردم از ویژگی های دیگر این حکومت ها است و همواره مردم را منزوی طلب و غیرشجاع می خواهند تا مدیریت بر آن ها آسان باشد.

 

محمود احمدی نژاد تصریح کرد: حاکمان و مدیران اگر تاجر و سرمایه دار باشند در حکومت انحصار ایجاد می شود و ثروت ها و فرصت ها در اختیار عده ای خاص قرار گرفته و بی عدالتی و فقر گسترش می یابد.

 

رییس جمهور سابق ضمن بیان اشعاری از وحشی بافقی، افزود: از مشکلات شهرستان بافق آگاهی دارم اما به دلیل شرایط کنونی کشور به بحث های منطقه ای نمی پردازم.

 

برپایی نماز جماعت، مراسم استقبال از محمود احمدی نژاد و مداحی، از دیگر برنامه های این یادواره و گفتمان بود.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

DO3P3786 IMG_5642 DO3P3801 IMG_5611 DO3P3810 DO3P3836 DO3P3822 IMG_5622DO3P3820 IMG_5614  IMG_5631 IMG_5624 DO3P3807

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده