رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
  • کد خبر : ۱۵۴۴۶
  • چاپ خبر : پیام تبریک رییس اداره آموزش و پرورش و مسئول شورای تبلیغات بافق به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رییس اداره آموزش و پرورش و مسئول شورای تبلیغات بافق به مناسبت روز خبرنگار

  به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار، رییس اداره آموزش و پرورش و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در پیامی، این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تبریک گفتند.   در پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق آمده است : باسمه تعالی تقویم ایران اسلامی […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار، رییس اداره آموزش و پرورش و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در پیامی، این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تبریک گفتند.

 

در پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق آمده است :

570x380

باسمه تعالی

تقویم ایران اسلامی در 17 مرداد ماه به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق در چارچوب خبر، به نام “روز خبرنگار” مزین گشته است. خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت‌نگاری جامعه گام برمی‌دارند و در این راه پر مشقت و پرتکاپو، با عزم و اراده راسخ خویش ایستاده‌اند و با هدف حذف ضعف‌ها و تقویت فرصت‌های جامعه به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می‌کنند که صدالبته این تلاش‌های بی‌چشمداشت و فعالیت‌های متعهدانه نیازمند حمایت‌ است.

 

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صحیح مسائل و ارائه ی پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

17 مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار فرصتی مغتنم پدید آورده است تا یاد و خاطره شهیدان معظم عرصه خبر گرامی داشته شود؛ شهدایی که در سال‌های انقلاب اسلامی و روزها و سال‌های دفاع مقدس با خون سرخ خویش برای  اعتلای قداست خبر و قلم ، استوار ایستادند و امتدادی سرخ از تعهد  در رسالت خبرنگاری آفریدند.

 

اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تلاشگر و خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه که بی‌چشمداشت در این عرصه فعالیت می‌کنند تبریک گفته و توفیق روز افزون این عزیزان متعهد را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

 

علی اصغر رنجبر بافقی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق

 

 

و پیام مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق به شرح زیر است؛

545

17 مرداد سالروز شهادت شهید عرصه خبر و اطلاع رسانی محمود صارمی، روز خبرنگار بر همه سخت کوشان حوزه اطلاع رسانی گرامی باد.

روز خبرنگار، نماد سخت کوشی و تلاش انسان هایی است که با توکل برخدا، بار سنگین آگاهی سازی جامعه را بر دوش کشیده اند.

خبرنگاران منادیان آزادگی، روشنگری و هدایتگر افکار عمومی به شمار می روند و به مثابه سنگرسازان بی سنگرند که در مسیر انجام رسالت خود با سختی ها و خطرهای فراوان مواجه اند و عشق به قلم، وظیفه مهم آگاه سازی جامعه و راه پرخطر را بر آنان هموار ساخته است.

شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق، ضمن گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، از همه فعالان عرصه خبر که معتقدانه و دلسوزانه در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و انعکاس شایسته مراسم و مناسبت های ایام الله و ترویج و بسط و گسترش مفاهیم ارزشمند و پیام های والای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند، تشکر و قدردانی می کند.

 

سیدعلیرضا سلیمانی

 17 مرداد 1395

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده