رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
  • کد خبر : ۱۵۵۲۶
  • چاپ خبر : خبرنگار باید مورد وثوق مردم باشد/ لازمه ی پیشرفت جامعه با ارائه نقد و پیشنهاد

خبرنگار باید مورد وثوق مردم باشد/ لازمه ی پیشرفت جامعه با ارائه نقد و پیشنهاد

  به گزارش آفتاب بافق؛ رییس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اهمیت خبر در آیات و احادیث، گفت: صادق بودن، عدم دروغگویی و جانبداری از گروه یا اشخاص خاص در ارائه خبر، جلب اعتماد مردم و … از جمله مواردی است که در عرصه خبر باید […]

555

 

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اهمیت خبر در آیات و احادیث، گفت: صادق بودن، عدم دروغگویی و جانبداری از گروه یا اشخاص خاص در ارائه خبر، جلب اعتماد مردم و … از جمله مواردی است که در عرصه خبر باید به آن توجه شود.

 

محمد رنجبر با بیان اینکه ماهیت کار خبر انعکاس واقعیت ها است، افزود: خبرنگار جهت تأثیرگذاری در توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی جامعه باید مورد وثوق مردم باشد.

 

وی به تفکر و روح ناشی از قلم اشاره و تصریح کرد: در ارائه خبر بعد از رضایت خدا باید به ماهیت و هویت خبرنگاری نیز توجه شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر بافق، با اشاره به نقد مسائل در اخبار، بیان کرد: نقد و طرح پیشنهاد در اخبار برای جامعه لازم است و حتی باعث پیشرفت شخص مسئول و شهر می شود.

 

خاطرنشان می شود، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق به مناسبت روز خبرنگار از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری بافق، عصر امروز در سالن اجتماعات شهرداری بافق برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده