رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
  • کد خبر : ۱۵۵۳۰
  • چاپ خبر : توسعه جامعه با اطلاع رسانی به مردم از طریق خبر

توسعه جامعه با اطلاع رسانی به مردم از طریق خبر

  به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان بافق با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: توسعه و آبادانی جامعه با اطلاع رسانی و آگاهی مردم به وسیله رسانه و خبربه وسیله رسانه و خبر امکان پذیر است.   سیدعلی نوروززاده باتوجه به رسالت سنگین خبرنگاری، سختی ها و […]

IMG_0310

 

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان بافق با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: توسعه و آبادانی جامعه با اطلاع رسانی و آگاهی مردم به وسیله رسانه و خبربه وسیله رسانه و خبر امکان پذیر است.

 

سیدعلی نوروززاده باتوجه به رسالت سنگین خبرنگاری، سختی ها و مشکلات این عرصه  را یادآور شد و افزود: مسئولان با صبر و گشاده رویی باید از ظرفیت جامعه خبری و رسانه ای جهت انعکاس فعالیت ها و اطلاع رسانی، استفاده کنند.

 

وی با تأکید بر سرعت، صحت و پرهیز از سلیقه های شخصی در ارائه اخبار، تصریح کرد: داشتن اطلاعات کافی و مسلط بودن به وقایع جامعه نیز، برای خبرنگاران ضروری است.

 

خاطرنشان می شود، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق به مناسبت روز خبرنگار از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری بافق، عصر امروز در سالن اجتماعات شهرداری بافق برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده