رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر : ۱۵۵۴۶
  • چاپ خبر : حضور نماینده مردم بافق و رییس آموزش و پرورش بافق در سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور

حضور نماینده مردم بافق و رییس آموزش و پرورش بافق در سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور

به گزارش آفتاب بافق؛ سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور لحظاتی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد. در این اجلاس که نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز حضور دارد، میزگردهای تخصصی در خصوص بررسی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور لحظاتی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.

در این اجلاس که نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز حضور دارد، میزگردهای تخصصی در خصوص بررسی همه جانبه اجرای سند تحول بنیادین، چشم انداز اقتصاد آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه، وضعیت آموزش و پرورش در خصوص گروه های خاص، ارتقای کیفیت آموزش و پرورش، تربیت معلم و بهبود مدیریت منابع انسانی، راهکارهای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای برون رفت از چالش های آموزش و پرورش، سخنرانی مقامات عالی رتبه نظام کشور و تریبون آزاد آرا و نظرات رؤسای آموزش و پرورش مناطق پیش بینی شده است.

سی و سومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور از امروز تا بیستم مرداد ماه برگزار می شود و 758 رئیس آموزش و پرورش مناطق، مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و مدیران ارشد آموزش و پرورش حضور دارند.

انتهای پیام/ م. تقی زاده

photo_2016-08-09_11-45-04

photo_2016-08-09_11-44-51

photo_2016-08-09_11-45-15 photo_2016-08-09_11-45-21

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده