رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
  • کد خبر : ۱۵۷۴۸
  • چاپ خبر : برترین های عکس تاریخی و کهن درجشنواره تابستانی بافق انتخاب می شوند

برترین های عکس تاریخی و کهن درجشنواره تابستانی بافق انتخاب می شوند

به گزارش آفتاب بافق، اسرافیل پناهی گفت: در فراخوان عکس شهروندی از همشهریان دعوت شده تا عکسهای قدیمی که آداب و رسوم کهن مردم بافق را در قاب و قالب تصویر نمایان می سازد برای بررسی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره تابستانی ارسال کنند. دبیر جشنواره تابستانی بافق اظهار داشت:عکسهای شهروندی باید با مضامین فرهنگ […]

به گزارش آفتاب بافق، اسرافیل پناهی گفت: در فراخوان عکس شهروندی از همشهریان دعوت شده تا عکسهای قدیمی که آداب و رسوم کهن مردم بافق را در قاب و قالب تصویر نمایان می سازد برای بررسی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره تابستانی ارسال کنند.
دبیر جشنواره تابستانی بافق اظهار داشت:عکسهای شهروندی باید با مضامین فرهنگ عامه، آداب و رسوم، مشاهیر و بزرگان منطقه، روابط اجتماعی، آثار و بناهای تاریخی و طبیعی، پوشش مردم ، خدمات شهری و فضای سبز دوران گذشته تاریخ شهر بافق، ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت دراین فراخوان می توانند آثار خود را در قالب سی- دی یا اصل تصویر تا تاریخ دهم شهریور ماه 95 به دبیرخانه این جشنواره مستقر در واحد فرهنگی- اجتماعی شهرداری بافق تحویل دهند.
پناهی یاد آور شد: جشنواره تابستانی 20 الی 26 شهریور ماه همزمان با هفته بافق با ویژه برنامه های شاد و متنوع از جمله سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی، جشن خرما، جنگ شبانه، بازی های بومی- محلی، مسابقه شتر سواری و لوک برتر، در بافق، با محوریت شهرداری برگزار می شود.

 

منبع؛ روابط عمومی شهرداری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده