رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : ۱۵۸۳۶
  • چاپ خبر : برگزاری نخستین مسابقه مشاعره در بافق

برگزاری نخستین مسابقه مشاعره در بافق

    رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق از برگزاری اولین دوره مسابقه مشاعره و شعرخوانی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برپایی این مسابقه، استعدادیابی و شکوفایی فرزندان این شهرستان در زمینه شعرخوانی است. الهام آقایی به حضور اسماعیل آذر شاعر مطرح کشوردر […]

photo_2016-08-15_13-09-59

 

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق از برگزاری اولین دوره مسابقه مشاعره و شعرخوانی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برپایی این مسابقه، استعدادیابی و شکوفایی فرزندان این شهرستان در زمینه شعرخوانی است.

الهام آقایی به حضور اسماعیل آذر شاعر مطرح کشوردر مسابقه صدای باران اشاره کرد و افزود: یک دوره کلاس پیش مسابقه نیز جهت شرکت کنندگان، بمدت یک هفته برگزار می شود تا افراد با نحوه برگزاری مسابقه آشنا شوند.

وی موضوع مسابقه را آزاد اعلام کرد و گفت: علاقمندان از رده سنی چهار سال در دو گروه زن و مرد می توانند جهت ثبت نام تا روز هشتم مهرماه سال جاری به کتابخانه عمومی شهرستان بافق مراجعه کنند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق تصریح کرد: تاریخ برگزاری مسابقه صدای باران تاکنون مشخص نشده است که پس از برنامه ریزی های لازم، زمان آن متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

photo_2016-08-15_13-09-51

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده