رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر : ۱۵۸۵۲
  • چاپ خبر : پیام مدیر آموزش و پرورش بمناسبت سالروز ورود آزادگان

پیام مدیر آموزش و پرورش بمناسبت سالروز ورود آزادگان

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با ارسال پیامی سالروز ورود آزادگان عزیز را تبریک گفت؛ در این پیام آمده است : باسمه تعالی سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن اسلامی بازگشتند. آرامش، آسایش، […]

570x380

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با ارسال پیامی سالروز ورود آزادگان عزیز را تبریک گفت؛ در این پیام آمده است :
باسمه تعالی
سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.
آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(علیهم السلام) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ، ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگه داشتند.
ضمن گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت سرافرازانه ی دلاور مردان غیور به میهن عزیز اسلامی ، این روز بزرگ را محضر رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی ) ، تمامی آزادگان سرافراز، بویژه آزادگان گرانقدر فرهنگی ، خانواده معزز آنان و به ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
علی اصغر رنجبر بافقی
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده