رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر : ۱۵۸۶۳
  • چاپ خبر : پیام تبریک فرماندار بافق بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

پیام تبریک فرماندار بافق بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش آفتاب بافق؛ بمناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی فرماندار بافق پیام تبریکی صادر کرد متن پیام به شرح ذیل است. بنام خدا 26 مرداد 1369، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد. روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز […]

IMG_0416.JPG

به گزارش آفتاب بافق؛ بمناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی فرماندار بافق پیام تبریکی صادر کرد متن پیام به شرح ذیل است.

بنام خدا

26 مرداد 1369، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد. روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار، آغوش وطن گشوده شده بود و فوج فوج مردانگی در آن جای می گرفت.

راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند وامروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب فرارسیدن این روز عزیز را به همه ملت بزرگ ایران ، به آزادگان عزیز سرافراز و خانواده های مکرمشان بلاخص آزادگان شریف شهرستان بافق؛ تبریک می گویم و از درگاه قادر متعال مسالت می نمایم این قشر شریف را همواره قرین عنایات خود فرماید.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده