رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر : ۱۵۸۸۴
  • چاپ خبر : اعزام کمانداران بافقی به مسابقات بین المللی ارومیه

اعزام کمانداران بافقی به مسابقات بین المللی ارومیه

رییس هیأت تیراندازی با کمان شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، از اعزام کمانداران بافقی به  مسابقات تورنومنت بین المللی خبر داد و گفت: اولین دوره این مسابقات از فردا لغایت 29 مردادماه به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار می شود.   محمود پاکزاد افزود: در این تورنومنت بین المللی، ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، […]

رییس هیأت تیراندازی با کمان شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، از اعزام کمانداران بافقی به  مسابقات تورنومنت بین المللی خبر داد و گفت: اولین دوره این مسابقات از فردا لغایت 29 مردادماه به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار می شود.

 

محمود پاکزاد افزود: در این تورنومنت بین المللی، ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و بیش از 130 کماندار زن و مرد از کشور ایران، با هم به رقابت می پردازند.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند بصورت تیمی، میکس و انفرادی انجام می شود.

 

رییس هیأت تیراندازی با کمان شهرستان بافق بیان کرد: تیم تیراندازی با کمان این شهرستان نیز با ترکیب هوشنگ پیشکول، سمانه رمضانپور و مبینا فلاح به مربیگری محمود پاکزاد و سرپرستی فریبا شفیعی، جهت حضور در تورنومنت بین المللی به ارومیه اعزام شد.

 

پاکزاد در پایان، از حمایت های مدیرعامل شرکت فلات مرکزی و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن جهت آمادگی و اعزام تیم تیراندازی با کمان به این مسابقات، قدردانی کرد.

 

photo_2016-08-16_16-23-41

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده