رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
  • کد خبر : ۱۵۹۰۹
  • چاپ خبر : مراسم یادبود جانباز علی اکبر خدامی فردا برگزار می شود

مراسم یادبود جانباز علی اکبر خدامی فردا برگزار می شود

به گزارش آفتاب بافق؛ طبق اعلام مسئول امور ایثارگران شرکت سنگ آهن مرکزی، این مراسم فردا پنج شنبه 28مرداد ماه از ساعت 17 تا 19 در مؤسسه بیت الرضا(ع) بافق  واقع در بلوار امام خمینی(ره)، از طرف روابط عمومی و امورایثارگران شرکت سنگ آهن مرکزی  برگزار می‌شود. خانواده آن جانباز فداکار با قدردانی از حضور […]

به گزارش آفتاب بافق؛ طبق اعلام مسئول امور ایثارگران شرکت سنگ آهن مرکزی، این مراسم فردا پنج شنبه 28مرداد ماه از ساعت 17 تا 19 در مؤسسه بیت الرضا(ع) بافق  واقع در بلوار امام خمینی(ره)، از طرف روابط عمومی و امورایثارگران شرکت سنگ آهن مرکزی  برگزار می‌شود.

خانواده آن جانباز فداکار با قدردانی از حضور باشکوه و به یاد ماندنی مردم شریف و شهرستان  در مراسم تشییع زنده یاد جانباز اکبر خدامی، از عموم خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایی، از عموم مردم بافق  دعوت  کرد تا در این مجلس نیز حضور یابند.

جانباز اکبر خدامی فرمانده دوران دفاع مقدس در کردستان ایران بود که یک پای خود را در جبهه ازدست داد و آثار شیمیایی و جراحت ترکش بر بدنش باقی بود. وی در این اواخر در بیمارستان اعصاب اصفهان  بستری شده بود و سرانجام 17 مرداد ماه دار فانی را وداع گفت.

خدامی55

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده