رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
  • کد خبر : ۱۵۹۱۲
  • چاپ خبر : برگزاری محافل” بر بال ملائک” ویژه نوجوانان بافقی

برگزاری محافل” بر بال ملائک” ویژه نوجوانان بافقی

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق گفت: محافل “بر بال ملائک” ویژه نوجوانان  با حضور حجت الاسلام ابراهیم تفکری، روزهای شنبه ساعت 17 در کتابخانه محمد مفیدی این شهرستان برگزار می شود. الهام آقایی افزود: امروزه نوجوانان ما در سپهر بی کران اطلاعات و در معرض پیام های بی شمار […]

photo_2016-08-15_13-09-59

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق گفت: محافل “بر بال ملائک” ویژه نوجوانان  با حضور حجت الاسلام ابراهیم تفکری، روزهای شنبه ساعت 17 در کتابخانه محمد مفیدی این شهرستان برگزار می شود.

الهام آقایی افزود: امروزه نوجوانان ما در سپهر بی کران اطلاعات و در معرض پیام های بی شمار دینی قرار دارند که این مسئله هوشیاری، درباره این مخاطبان کم سن و سال را وظیفه انکار پذیر می داند.

وی بیان کرد: یکی از مباحثی که دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت دینی باید به طور گسترده با آن آشنایی پیدا کنند نحوه استنباط کودکان در سنین مختلف، از موضوعات و مفاهیم دینی است که جهت برنامه ریزی پیام رسانی مذهبی متناسب با ویژگی دانش آموزان، باید در دنیای کودکانه آنها گام نهاده و از دید آنها به معارف دینی بنگریم .

 

photo_2016-08-17_13-21-48

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده