رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
  • کد خبر : ۱۶۰۲۰
  • چاپ خبر : حضور شخصیت حاجی فیروز در کتابخانه های عمومی بافق

حضور شخصیت حاجی فیروز در کتابخانه های عمومی بافق

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق اظهار کرد: یکی از مواردی که از دوران کودکی باید به آن توجه ویژه داشت فرهنگ کتابخوانی است که در هر مقطعی از زمان روشهای مختلفی برای جذب بیشتر افراد وجود دارد.     الهام آقایی عنوان کرد: با توجه به پیشرفت وسایل ارتباطی […]

photo_2016-08-15_13-09-59

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق اظهار کرد: یکی از مواردی که از دوران کودکی باید به آن توجه ویژه داشت فرهنگ کتابخوانی است که در هر مقطعی از زمان روشهای مختلفی برای جذب بیشتر افراد وجود دارد.

 

 

الهام آقایی عنوان کرد: با توجه به پیشرفت وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه، تبلت ها و بازی های رایانه ای و دسترسی راحت کودکان به آن و جذابیتی که این وسایل دارند به طبع فرهنگ مطالعه در کودکان رو به افول می رود.

 

 

وی افزود: در این راستا اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق، جهت جذب کودکان به کتابخانه و علاقمند کردن قشر کودک به مطالعه، از شخصیت حاجی فیروز با هنرمندی میثم پورمنش در کلاس های قصه گویی کتابخانه های این شهرستان استفاده می کند.

 

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق گفت: کلاس قصه گویی با حضور شخصیت حاجی فیروز، چهارشنبه 3 شهریور ساعت 17:30 در کتابخانه مجتمع فرهنگی واقع در اداره ارشاد و پنج شنبه 4 شهریور ساعت 10صبح در کتابخانه محمد مفیدی برگزار می شود.

 

photo_2016-08-21_12-53-26

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده