رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
  • کد خبر : ۱۶۱۴۵
  • چاپ خبر : یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شد

یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شد

  به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش، با اشاره به اهمیت مشارکت اولیاء و خیرین در حوزه تعلیم و تربیت، بر تشکیل جلسات ویژه با حضور اولیاء به ویژه پدران دانش آموزان تأکید کرد.   معاون فرماندار بافق نیز ضمن مهم برشمردن رسیدگی به […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش، با اشاره به اهمیت مشارکت اولیاء و خیرین در حوزه تعلیم و تربیت، بر تشکیل جلسات ویژه با حضور اولیاء به ویژه پدران دانش آموزان تأکید کرد.

 

معاون فرماندار بافق نیز ضمن مهم برشمردن رسیدگی به وضعیت دانش آموزان بی بضاعت و بد سرپرست، جهت رفع مشکلات آنان تا حد ممکن قول مساعد داد.

 

شهردار بافق با مهم دانستن پروژه مهر در شروع سال تحصیلی، آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت با آموزش و پرورش در رفع مشکلات موجود اعلام کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با تبریک آغاز هفته دولت، گزارشی مصور از فعالیت های یک ماه گذشته این اداره ارائه کرد و توضیحاتی در مورد پروژه مهر و نحوه اجرای آن و آماری از نتایج کنکور سراسری مطرح شد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی این اداره، نیز گزارشی از روند برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در کانون های فجر و شهید باهنر و همچنین دارالقران امام خمینی (ره) ارائه کرد و ضمن اشاره به آمار دانش آموزان یتیم و بی بضاعت خواستار مساعدت و توجه بیشتر به این دانش آموزان بویژه در شروع سال تحصیلی جدید شد.

 

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز، با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان، تأمین زمین لازم جهت ساخت مدارس مورد نیاز را مطرح کرد.

 

در پایان این جلسه، گزارش مصوری از فعالیت های سید جلال بهشتی زاده در رابطه با جمع آوری وسائل و امکانات آموزشی و اداری و تشکیل موزه ای در این رابطه پخش شد و با اهداء لوح، از تلاش های مجدانه وی تقدیر به عمل آمد.

 

DO3P7376

DO3P7382

DO3P7388

photo_2016-08-24_16-48-41

photo_2016-08-24_16-48-57

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده