رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۹
  • کد خبر : ۱۶۱۷
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار از کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان

بازديد فرماندار از کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" در سلسله بازديدهاي ادواري خود از ادارات شهرستان به کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان بافق رفت و از نزديک شاهد روند فعاليتهاي اين نهاد شد. فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تقدير از زحمات و خدمات مدير و پرسنل کانون پرورش فکري بر […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" در سلسله بازديدهاي ادواري خود از ادارات شهرستان به کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان بافق رفت و از نزديک شاهد روند فعاليتهاي اين نهاد شد.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تقدير از زحمات و خدمات مدير و پرسنل کانون پرورش فکري بر اهمیت مقوله تعلیم و تربیت تاکید و خاطر نشان کرد: کانون به عنوان یکی از نهادهاي اصلی هنري در کشور می تواند با فعالیت ها و برنامه های خود نقش تاثیرگذاری در آینده ی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

"سيد مهدي طلايي مقدم" افزود: فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،همواره یک فضای فرهنگی و سالم بوده و امید است با توجه به رویکرد دولت تدبير و اميد در پرورش آينده سازان اين کشور همچنان اين فعاليت ها ادامه داشته باشد.

مدير کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان بافق در ابتدا به فعليتها و عملکرد کانون اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکري بافق بيش از 2052 نفر عضو دارد که از اين تعداد 1010 نفر عضو دختر و 1042 نفر عضو پسر مي باشند.

وي تعدادکل کتابهاي مرکز را بيش از 13700 عنوان کتاب بيان کرد و افزود: در حوزه کودک 830 عنوان کتاب و بيش از 1680 عنوان کتاب در حوزه نوجوان در اين مرکز موجود مي باشد.

"زهرا دهستاني" هدف اصلي فعاليت کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان را پرورش خلاقيت کودکان و نوجوانان و ترويج فرهنگ کتابخواني با اجراي فعاليت هاي 37 گانه فرهنگي، هنري و ادبي عنوان کرد و گفت: اجرا و برپايي نمايشگاههاي مختلف هنري مرتبط با مناسبتهاي ملي و مذهبي ، بازديد از مدارس ، برگزاري مسابقات بين المللي و استاني ، اردوي علمي نجوم و برپايي کلاسهاي کارگاه سفال ،کارگاه نقاشي ،کارگاه خوشنويسي و کارگاه رنگ و روغن از جمله فعاليتهاي اين مرکز مي باشد.

دهستاني به افتخارات مرکز توسط اعضا اشاره کرد و افزود: 21 نفر از اعضا برگزيده استاني در بخش مسابقات بين اللملي رضوي و درخشش ويژه اعضا بافق در بخش هاي وبلاگ (نشريه الکترونيکي)،نقاشي وپژوهش ؛ 8نفر برگزيده نقاشي مسابقات استاني  ؛ 2 نفر حائز رتبه کشوري در بخش پژوهش رضوي ؛ يک نفر قابل تقدير در بخش کشوري و دعوت مربيان جهت شرکت در عصر قصه گويي رضوي استاني از جمله اين افتخارات مي باشد.

وي در پايان به مشکلات و کمبودهاي کانون اشاره کرد که در اين ميان فرماندار بافق در خصوص تجهيزات مورد نياز مرکز ، ساختمان کانون و تشکيل شوراي کودک و نوجوان قول مساعد و پيگري داد.

New3502 New3513 New3505 New3523

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده