رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر : ۱۶۲۴۲
  • چاپ خبر : نرم افزار تلگرام به زودی فیلتر می شود/ بستر تلگرام خطرات امنیتی عمیقی دارد

نرم افزار تلگرام به زودی فیلتر می شود/ بستر تلگرام خطرات امنیتی عمیقی دارد

  معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق با اشاره به آسیب های نرم افزار تلگرام، اظهار کرد: این نرم افزار با مخابره ی رمز، اطلاعات افراد را بصورت پوشیده از تلفن همراه آنها برداشت کرده و به خارج از مرز انتقال می دهد.   روح الله مؤمنی نسب به خطرات […]

37-18

 

معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق با اشاره به آسیب های نرم افزار تلگرام، اظهار کرد: این نرم افزار با مخابره ی رمز، اطلاعات افراد را بصورت پوشیده از تلفن همراه آنها برداشت کرده و به خارج از مرز انتقال می دهد.

 

روح الله مؤمنی نسب به خطرات بستر تلگرام اشاره و بیان کرد: این موضوع، مشکلات امنیتی عمیق و جدی برای کشور و نظام  به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل تمام مسئولان کشور با فیلتر کردن نرم افزار تلگرام توافق دارند و به زودی این نرم افزار فیلتر می شود.

 

وی افزود: زمان دقیق فیلترینگ تلگرام مشخص نیست اما  عده ای معدتقدند تا قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهور ی باید این امر انجام شود.

 

معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور از نرم افزار تلگرام بعنوان یک بدافزار یاد کرد و گفت: تلگرام را صهیونیست های روس تبارِ ساکن آلمان طراحی کرده اند و برنامه نویس آن یکی از بزرگترین ویروس نویسان جهان بوده است.

 

مؤمنی نسب با معرفی نرم‌افزارهای ایرانی مانند سروش، سلام، بیسفون، قاصدک و نسیم که همه ایرانی هستند، خاطر نشان کرد: این نرم افزارها با قدرت بالا، تمام امکانات تلگرام را دارا بوده و از سرعتی معادل 10 برابر و ضریب امنیتی 16 برابر بیشتر برخودار هستند که می تواند جایگزین مناسب تری برای تلگرام باشند.

 

انتهای پیام/م .برزگری

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده