رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
  • کد خبر : ۱۶۲۶۵
  • چاپ خبر : آمادگی بانوان فوتبالیست باشگاه محبان انصار بافق جهت افتخار آفرینی

آمادگی بانوان فوتبالیست باشگاه محبان انصار بافق جهت افتخار آفرینی

  مربی تیم فوتسال بانوان باشگاه محبان انصار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، به نحوه شکل گیری و شرایط این تیم اشاره کرد و گفت : تمرینات تیم با حضور 18 بازیکن از اوایل تیرماه سال جاری آغاز شده است و در این مدت کوتاه با پیشرفت نسبتا خوبی، جهت حضور در مسابقات […]

65

 

مربی تیم فوتسال بانوان باشگاه محبان انصار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، به نحوه شکل گیری و شرایط این تیم اشاره کرد و گفت : تمرینات تیم با حضور 18 بازیکن از اوایل تیرماه سال جاری آغاز شده است و در این مدت کوتاه با پیشرفت نسبتا خوبی، جهت حضور در مسابقات آمادگی دارد.

 

هماالسادات رضوی ضمن قدردانی از حمایت مدیریت باشگاه در زمینه تأمین البسه، توپ و سالن، تصریح کرد : بانوان بافقی دارای پتانسیل و توانایی خوبی در زمینه ورزش فوتسال هستند که لازمه شکوفایی استعداد آنها بیشتر بحث فرهنگ سازی و حمایت خانواده ها است.

 

وی افزود: در صورتیکه خانواده ها در این زمینه با فرزندان خود همکاری و همراهی داشته باشند فوتسال بانوان بافق روند رو به رشدی خواهد داشت و به زودی شاهد افتخار آفرینی آنها در عرصه ورزش فوتسال استان و کشور هستیم.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی محبان انصار بافق، فعالیت خود را از سال 1394 رسما با مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان یزد آغاز کرده و در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده