رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
  • کد خبر : ۱۶۲۸۷
  • چاپ خبر : مذاكرات هسته ای، اجماع جهانی بر عليه ايران را نافرجام كرد

مذاكرات هسته ای، اجماع جهانی بر عليه ايران را نافرجام كرد

  به گزارش آفتاب بافق؛سیدمهدی طلای مقدم در سخنرانی خود بمناسبت هفته دولت، پس از اقامه نماز جمعه این هفته شهرستان بافق به مسئله برجام اشاره و اظهار کرد: مذاكرات هسته ای و برجام، اجماع جهانی برعليه ايران را نا فرجام کرد و حتی باعث اختلاف در خود آمريكا شد.   وی افزود: برجام نتيجه […]

DO3P8430

 

به گزارش آفتاب بافق؛سیدمهدی طلای مقدم در سخنرانی خود بمناسبت هفته دولت، پس از اقامه نماز جمعه این هفته شهرستان بافق به مسئله برجام اشاره و اظهار کرد: مذاكرات هسته ای و برجام، اجماع جهانی برعليه ايران را نا فرجام کرد و حتی باعث اختلاف در خود آمريكا شد.

 

وی افزود: برجام نتيجه همدلی و همزبانی دولت و ملت، سران قوا و پشتيبانی مقام معظم رهبری بوده است.

 

فرماندار بافق از وفاق و همزبانی حاکم در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: امروز جو موجود در شهرستان بافق نشان از همدلی مردم و مسئولان با محوریت امام جمعه و نماینده ولی  فقیه می باشد.

 

طلایی مقدم، همچنین حضور مردم در صحنه انتخابات را نیز نتیجه همراهی مردم با سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه دانست و تصریح کرد: با همت مردم در صحنه انتخابات، همکاری عالی سه قوه، دقت و نظارت، شهرستان بافق برای نخستین بار در دوران انقلاب اسلامی توانست یک نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

 

وی به پروژه های هفته دولت در شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: در روز یکشنبه با حضور استاندار یزد، تعداد 34 پروژه در بخش عمران روستایی، راه، کشاورزی، دامپروری و … با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار بافق، شتاب طرح های جوار معدنی در این دوره از رکورد اقتصادی را سریع عنوان کرد و خاطر نشان شد: گندله سه چاهون نیز پیشرفت مناسبی دارد و در بحث فولاد نیز بخش خصوصی فولاد ابویی توانست، مشکل گاز این مجتمع را حل و فصل کند.

 

سیدمهدی طلایی مقدم، جاده بافق-یزد، بیمارستان 96 تختوابی، پیگیری صورتجلسه 9 شهریور سال 93، صنایع جوار ریلی، تدوین سند توسعه و چشم انداز… را مهمترین دغدعه دولت در شهرستان بافق دانست و گفت:  لازمه ی اجرای این موضوعات، مساعدت و همیاری امام جمعه بافق است که پیگیر پروژه ها است.

 

طلایی مقدم در پایان از همکاری نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی وشورای اسلامی شهربافق تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

DO3P8453

DO3P8457

DO3P8469

DO3P8424

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده