رفتن به بالا
  • شنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
  • کد خبر : ۱۶۳۷۷
  • چاپ خبر : دوره آموزش حفظ و نگهداری محیط زیست برگزار شد

دوره آموزش حفظ و نگهداری محیط زیست برگزار شد

  به گزارش آفتاب بافق؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: با مشارکت تعدادی از جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان، دوره یک روزه نهادینه سازی آموزش “حفظ و نگه داری محیط زیست” در منطقه حفاظت شده کوه بافق بعنوان زیستگاه امن یوز پلنگ آسیایی، برگزار شد.    جعفر حسن‌پور افزود: آشنایی جوانان هلال […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: با مشارکت تعدادی از جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان، دوره یک روزه نهادینه سازی آموزش “حفظ و نگه داری محیط زیست” در منطقه حفاظت شده کوه بافق بعنوان زیستگاه امن یوز پلنگ آسیایی، برگزار شد.

 

 جعفر حسن‌پور افزود: آشنایی جوانان هلال احمر با چگونگی حفظ و گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آشنایی با راه‌های همکاری هلال احمر با اداره محیط زیست و منابع طبیعی، از مهمترین اهداف برگزاری این دوره بوده است.

 

وی بیان کرد: جوانان هلال احمر در این دوره ضمن آشنایی با اهمیت حفظ محیط زیست توسط کارشناسان مربوطه، نسبت به جمع‌آوری زباله های این منطقه نیز اقدام کردند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از حضور فعال اعضای این نهاد، در هشتمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه تکریت11خبر داد و عنوان کرد: حضور اعضای جمعیت هلال احمر که به نوعی برای آزادگان تداعی کننده اقدامات صلح طلبانه و عام المنفعه و امدادی هلال احمر و صلیب سرخ در دوران اسارت بود، مورد توجه آزادگان شرکت کننده در این همایش قرار گرفت.

 

 حسن پور خاطرنشان کرد: هسته‌هایی از جوانان هلال احمر  شهرستان بافق جهت برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای برنامه های مختلف و مرتبط با محیط زیست نیز در طول سال تشکیل می شود.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 


photo_2016-08-27_19-49-31

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده