رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
  • کد خبر : ۱۶۴۰۴
  • چاپ خبر : برپایی نمایشگاه آثار نقاشی بر روی مواد بازیافتی در بافق

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی بر روی مواد بازیافتی در بافق

    به گزارش آفتاب بافق؛نمایشگاهی با موضوع نقاشی با مرکب بر روی مواد بازیافتی، از صبح امروز در کتابخانه مفیدی شهرستان بافق برگزار شده است و به مدت سه روز ادامه دارد.   این آثار توسط جلیل زعیمیان هنرمند بافقی، جهت ارزش بخشیدن به مواد بازیافتی از طریقِ خلق آثار هنری بر روی آن […]

 

 

به گزارش آفتاب بافق؛نمایشگاهی با موضوع نقاشی با مرکب بر روی مواد بازیافتی، از صبح امروز در کتابخانه مفیدی شهرستان بافق برگزار شده است و به مدت سه روز ادامه دارد.

 

این آثار توسط جلیل زعیمیان هنرمند بافقی، جهت ارزش بخشیدن به مواد بازیافتی از طریقِ خلق آثار هنری بر روی آن ها و اهمیت دادن به مسئله ی بازیافتِ زباله ها که یکی از معضلاتِ امروز جهانِ ما می باشد، خلق شده است.

 

نقاشی بر روی مواد بازیافتی، کارکردی دوگانه دارد و لذت بردن از اصلِ اثرِ هنری و زیبایی به کار رفته در آن، از ویژگی های آن محسوب می شود.

 

photo_2016-08-28_17-50-19

 

 

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “برپایی نمایشگاه آثار نقاشی بر روی مواد بازیافتی در بافق”

  • اتفاقا طي بحث و نظرهاي مختلف با صاحبان هنر ، نتيجه اين شد اين كارها نه تنها هنري نيست باكه ارزش هنر را پايين مياورد. وقتس كه صرف نقاشي بر در يا قوطي نوشابه مي شود فايده اش چيست وقتي دوام ندارد. اقاي زعيميان به اين نكته توجه بايد داشته باشد كه هنرمندان غربي اگر اين اقدام را بر روي مواد زباله انجام ميدهند نقاشي بر درب قوطي نيست بلكه استفاده از چند زباله براي خلق يك اثر هنري است كه اتفاقا ميتواندً ماندگار باشد.

  • سعی کنید عظمت در نگاه شما باشد نه در آنچه می نگریدواقعیت امر این است برای خلق این آثار وقت زیادی گذاشته شده است چرا ما همیشه باید نیمه خالی لیوان را ببینیم و نقد غیرمنصفانه داشته باشیم.آثار آقای زعیمیان از دیدگاه بسیاری از بازدیدکنندگان زیبا و تحسین برانگیز بوده است.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده