رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر : ۱۶۴۲۱
  • چاپ خبر : فیلم «هنگامه» بصورت رایگان در بافق اکران می شود

فیلم «هنگامه» بصورت رایگان در بافق اکران می شود

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین فیلم داستانی مدافعان حرم با عنوان “هنگامه” که توسط جشنواره عمار ساخته شده است به همت کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) برای اولین بار در شهرستان بافق به همراه مداحی ذاکر شهدای مدافع حرم از کرمان اکران می شود. زمان و مکان اکران ویژه برادران، سه […]

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین فیلم داستانی مدافعان حرم با عنوان “هنگامه” که توسط جشنواره عمار ساخته شده است به همت کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) برای اولین بار در شهرستان بافق به همراه مداحی ذاکر شهدای مدافع حرم از کرمان اکران می شود.

زمان و مکان اکران ویژه برادران، سه شنبه 9 شهریورماه ساعت 21 در بیت الزهرای امام خامنه ای(روبروی بیمارستان ولیعصر) و ویژه خواهران، چهارشنبه 10 شهریور ماه ساعت 5:30 بعد از ظهر در کانون شهید باهنر، است.

این فیلم بصورت ارائه بلیط اکران می شود که تمام مبلغ جمع آوری شده از فروش بلیط جهت تولید فیلم بعدی با موضوع مدافعان حرم به جشنواره عمار ارسال می شود و هدف از ارائه بلیط، حمایت از هنر انقلابی و سهیم شدن مردم در تولید این گونه فیلم هاست؛ به عنوان نمونه یک استاد دانشگاه در کاشان یک برگ بلیط را به ارزش ۱۵۰ هزار تومان خریداری کرده و در شهرستان بافق چند تن از خیران، هزینه بلیط برنامه را متقبل شدند تا هم از فیلم بعدی حمایت شده باشد و هم عموم مردم بافق بصورت رایگان بتوانند این فیلم را تماشا کنند و از برنامه بهره ببرند؛ امید است که دیگر خیران توانمند بافق بصورت ویژه به برنامه های فرهنگی توجه کنند.

همچنین خیران و افرادی که تمایل به سهیم شدن در تولید فیلم بعدی مدافعان حرم را دارند، می تواند از طریق شماره تماس 09368191020 با این کانون ارتباط داشته باشند.

photo_2016-08-29_10-16-38

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده