رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
  • کد خبر : ۱۶۵۱۴
  • چاپ خبر : دیدار نماینده مردم و فرماندار بافق با معاون وزير راه و شهرسازی کشور

دیدار نماینده مردم و فرماندار بافق با معاون وزير راه و شهرسازی کشور

  فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: عصر امروز نشست مشترکی با حضور وی و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزير راه و شهرسازی و مديرعامل راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد.   سیدمهدی طلایی مقدم افزود: حمايت از بخش خصوصی به ويژه شركت تعاونی توسعه و […]

 

فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: عصر امروز نشست مشترکی با حضور وی و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزير راه و شهرسازی و مديرعامل راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

سیدمهدی طلایی مقدم افزود: حمايت از بخش خصوصی به ويژه شركت تعاونی توسعه و عمران شهرستان در زمينه صنایع جوار ريلی از جمله كارخانجات تعميرات لوكومتيو، راه اندازی شركت حمل و نقل ريلی، ارتقاء راه آهن بافق، راه اندازی مركز هزينه در كارخانجات لوكوموتيو و افزايش سهميه بليط بافق مشهد به شهروندان بافقی، از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بوده است.

 

وی از اعلام آمادگی معاون وزير راه و شهرسازی درخصوص صنایع جوار ريلی و شركت حمل و نقل ريلی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مقرر شد ضمن فراهم ساختن زمينه سرمايه گذاری از جمله اختصاص زمين و زيرساخت در مجموعه كارخانجات درخصوص حمايت و خريد خدمات از سرمايه گذار در بخشی از ناوگان كه متعلق به راه آهن است همكاری کنند.

 

فرماندار بافق تصریح کرد: مديرعامل راه آهن جمهوری اسلامي همچنین در زمينه افزايش سهميه بليط قطار نیز جهت مکاتبه و پیگیری با شركت های مسافربری از جمله رجا قول مساعد داد تا محقق شود.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

photo_2016-08-31_18-54-42

photo_2016-08-31_18-55-13photo_2016-08-31_18-54-53 photo_2016-08-31_18-54-58

 

 

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “دیدار نماینده مردم و فرماندار بافق با معاون وزير راه و شهرسازی کشور”

  • یه چیزی بگم و ...بمونم says:

    دیر بفکر استفاده از ظرفیت های حاج حسن محمدی افتادید، اما بازهم بخیر است. وی فردی با نفوذ در دولت تدبیر و امید و حزب اعتدال است که می تواند بسیار برای بافق مفید باشد… چقدر گفتیم و کسی گوش نکرد…

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده