رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
  • کد خبر : ۱۶۵۸۵
  • چاپ خبر : متقاضیان مشاركت در امر سرشماری ثبت نام کنند

متقاضیان مشاركت در امر سرشماری ثبت نام کنند

  به گزارش آفتاب بافق؛سیدمهدی طلایی مقدم اظهار داشت: متقاضیان مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن جهت انجام آمارگیری، از طریق سامانه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد به نشانی ttp://yazd.mporg.ir اقدام کنند.   وی به آغاز ثبت نام متقاضيان مشاركت در امر سرشماری از تاریخ 23 مرداد ماه اشاره کرد و گفت: آخرين […]

photo_2016-09-03_10-31-07

 

به گزارش آفتاب بافق؛سیدمهدی طلایی مقدم اظهار داشت: متقاضیان مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن جهت انجام آمارگیری، از طریق سامانه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد به نشانی ttp://yazd.mporg.ir اقدام کنند.

 

وی به آغاز ثبت نام متقاضيان مشاركت در امر سرشماری از تاریخ 23 مرداد ماه اشاره کرد و گفت: آخرين مهلت جهت ثبت نام، تا 25 شهريور ماه سال جاری است.

 

فرماندار بافق تصریح کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن، به علت استفاده از اطلاعات حاصل از آن در برنامه ریزی های آینده کشور، اهمیت چشمگیری دارد.

 

مدیر اجرایی سرشماری شهرستان بافق افزود: هدف اصلی این سرشماری، جمع آوری داده ها و اطلاعات در زمینه تعداد جمعیت و واحد های مسکونی کشور و ویژگی های عمده آن ها به منظور تأمین اطلاعات پایه ای مورد نیاز توسعه اجتماعی و اقتصادی در سطوح مختلف جغرافیایی کشور و همچنین تهیه چارچوب آماری مناسب در زمینه جمعیت، خانوار و مسکن است.

 

طلایی مقدم بیان کرد: بر اساس برنامه مدون، سرشماری بصورت اینترنتی از سوم تا 24 مهرماه و بعد از آن عملیات میدانی از تاریخ 25 مهرماه تا 25 آبان ماه سال جاری در سراسر کشور اجرا می شود.

 

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

 

منبع خبر؛روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده